۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
اختصاصی دی اسپورت ؛

رئيس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران از سمت خود کناره گیری کرد

ابوالحسن غلامی رییس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران از سمت خود کناره گیری کرد
کد خبر: ۸۱۵۰۳

به گزارش " دی اسپورت " ، ابوالحسن غلامی رئيس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران که دوران خوبی را برای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد رقم زده بود با صدور پیامی از سمت خود کناره گیری کرد ، متن پیام به شرح زیر است :

 

عزیزان دلم را که درسنگر فوق العاده مهم فرهنگی واجتماعی* ورزش و ارزش* درعرصهُ ملی،آسیایی وجهانی آبروداری کردند را به حضرت دوست می سپارم.


هرچند بنده مهمان ناخوانده ای بیش نبوده ونیستم لیکن شما عزیزان فداکار طی چند سال اخیرعلیرغم وجود مشکلات ویژه سیستم های دولتی ودرمواردی محدودیت های اجتناب ناپذیر قانونی والبته نامهربانی های متعدد و خاص، ولی با این حال مدبرانه، مقتدرانه،صبورانه وخالصانه درعصر شبیخون فرهنگی خالق زیباترین صحنه ها و آثارارزشمند و ماندگاردرتاریخ گچساران، استان و وزارت نفت شدید و بازهم خواهیدشد.

 

بنده به سهم خود درمقابل هنرنمایی شمابرای مردم مظلوم دیارم ومنافع عمومی صنعت ملی نفت درشرکت نفت وگازگچساران تعظیم نموده وبابت کوتاهی ها عذرخواهی میکنم.

 

با آرزوی بهترین ها برای همه عزیزان در عرصه ها وسطوح مختلف مدیریتی و ورزش،دعاگوی تک تک بزرگوارانی که به هرنحو ممکن خادم فرهنگ و ورزش بوده ومیباشند.

 

دوست دار همیشگی شما 

ابوالحسن غلامی ۲۵ تیرماه ۹۷

 

 



ترند های روز