۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

احمدزاده : روند خوبمان را برای تکرار قهرمانی ادامه خواهیم داد

محمد احمدزاده گفت : حضور بازیکنان ملی پوش پارس جنوبی در اردوی تیم ملی قطعاً کار ما را سخت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۱۵۰۶

به گزارش " خبرگزاری ورزشی دی اسپورت " ، محمد احمدزاده بازیکن ملی پوش تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر سه شنبه شب و پس از برد پر گل 8 بر 1 مقابل شهرداری سمنان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص دیدار تیمش بیان داشت : ما نمایش خوبی داشتیم و تاکتیک های را که کادر فنی از ما خواسته بود توانستیم در زمین پیاده کنیم و به یک برد پر گل دست پیدا کنیم .

 

ایشان تصریح کردند : روند خوبی را طی می کنیم و روز به روز بهتر خواهیم شد و به شرایط آرمانی خوبی نیز رسیده ایم و امیدواریم که در نیم فصل دوم نیز این روند ادامه داشته باشد تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم .

 

احمد زاده ضمن تمجید از تیم شهرداری سمنان افزود : حریف ما تیم خوبی نشان داد و از ملی پوشان خوبی همچو مرشدی و طاهری بهره می برد ولی تیم ما در این دیدار با برنامه تر بود و برنده دیدار شدیم .

 

بازیکن ملی پوش پارس جنوبی بوشهر در خصوص دیدار اول تیمش در دور برگشت مقابل ملوان بندر گز نیز اظهار داشت : بازی رفت مقابل ملوان اولین بازی ما در لیگ بود و طبیعی است که ما شرایط الان را نداشتیم و از روی بدشانسی سه گل دریافت کردیم و این در حالی بود که ما نود درصد بازی را در اختیار داشتیم .

 

محمد احمدزاده با بیان اینکه حضور بازیکنان ملی پوش پارس جنوبی در اردوی تیم ملی شرایط این تیم را سخت خواهد کرد فرمودند: ما 9 بازیکن ملی پوش در تیم الف و 4 بازیکن در تیم ب داریم که حضور اینها در اردوهای تیم ملی شرایط را سخت خواهد کرد ولی هدفمان سربلندی تیم ملی است و اینکه بتوانیم از عنوان های  قهرمانی دفاع کنیم .

 

 

 

 

گفتگو : محمد زائری



ترند های روز