۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
مدیرعامل جدید سردار بوکان؛

حسین زاده : به عشق هواداران سردار این تیم را انتخاب کردم

مدیرعامل جدید سردار بوکان گفت : با جمع بندی های لازم روی گزینه های نهایی هدایت سردار بوکان برای فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم سرمربی تیم را تا شنبه هفته آینده انتخاب و معرفی خواهیم کرد. 
کد خبر: ۸۱۵۴۰

به گزارش"دی اسپورت"و به نقل از باشگاه سردار بوکان ، حبیب حسین زاده پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید سردار بوکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : از لطف و محبت مردم بوکان و هواداران خونگرم سردار تشکر و قدردانی می نمایم من به عشق هواداران خونگرم سردار بوکان این تیم را انتخاب کردم چرا که تیم های دیگری هم بودند که می توانستم آنها را انتخاب و به فعالیت خود در این تیم ها ادامه دهم اما وجود هواداران خونگرم و پرشوری بوکانی باعث شد تا تیم سردار را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کنم.

 

حسین زاده ادامه داد : باید بابت تلاش های بی وقفه دکتر عثمانی نماینده بوکان و شوکتی رئیس هیئت فوتبال بوکان تشکر و قدردانی کرد که دلسوزانه برای حل مشکلات تیم سردار بوکان جنگیده و  تلاش های زیادی را انجام دادند امیدواریم که تلاش های این عزیزان جواب داده و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

مدیرعامل جدید سردار بوکان بیان داشت :  هواداران به شایعات که در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکرده و به خبرهای کذبی که از سوی برخی افراد شبانه منتشر می شود و فردای آن روز خبر خود را تکذیب می کنند بی اعتنا باشند.

 

ایشان در خصوص گزینه های سرمربیگری سردار بوکان برای فصل جدید رقابت های لیگ دو اظهار کرد : دو گزینه داخلی و یک گزینه خارجی جزء گزینه های سرمربیگری سردار بوکان هستند که با این گرینه ها مذاکراتی را خواهیم داشت و پس از جمع بندی های لازم روی گزینه های نهایی در نهایت روز شنبه سرمربی جدید سردار را انتخاب و به هواداران معرفی خواهیم کرد.

 

گفتنی است سید محمد علوی ملی پوش سابق ایران و بازیکن سابق فولاد خوزستان ، محمد مومنی بازیکن اسبق استقلال تهران گزینه های داخلی و آلفردو کاسیمیرو پرتغالی سرمربی سابق صنعت نفت آبادان و فصل گذشته استقلال اهواز گزینه خارجی سردار بوکان برای هدایت این تیم در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم می باشد.



ترند های روز