۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
اختصاصی دی اسپورت؛

زنان ملوان آماده بازگشت به لیگ برتر

تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی یکی از پرافتخارترین تیمهای لیگ فوتبال زنان کشورمان برای بازگشت به سطح اول کشور تمرینات منظم خود را پیگیری می کند.
کد خبر: ۸۱۵۶۰


به گزارش " خبرگزاری ورزشی دی اسپورت "، پس از انحلال تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی که در سال 95 و در دوره مدیریت مسعود رضاییان اتفاق افتاد این تیم هیچ فعالیت فوتبالی نداشت و بازیکنان این تیم سر از دیگر تیمها درآوردند.


این تصمیم غلط باشگاه نقطه تاریکی در فوتبال انزلی و باشگاه پرطرفدار و ریشه دار ملوان بود که نشان از عدم مدیریت صحیح مدیران وقت این باشگاه بود تا جای خالی بانوان ملوانی کاملاً در لیگ برتر احساس شود .







تلخی این اتفاق به همان اندازه بود که مردان این تیم از لیگ برتر به لیگ دسته اول کشور سقوط کرد تا هواداران ملوان روزهای سختی را بر اثر بی مسئولیتی برخی مدیران استانی و باشگاهی تجربه کنند.


اما با گذشت دو فصل از غیبت بانوان ملوان در لیگ برتر و با روی کار آمدن هئیت مدیره جدید در سال جدید زمزمه فعالیت این تیم در این عرصه به گوش رسید تا موجی از امیدواری در بین بانوان توانمند انزلی چی ایجاد کند .







مریم ایراندوست مربی با تجربه و ناخدای فوتبال بانوان انزلی که تعصب خاص و مثالزدنی وی باعث شد در طول مدت انحلال این تیم هیچ گونه فعالیت فوتبالی نداشته باشد و تمامی پیشنهادات خود را در عرصه مربیگری رد کند و ناگفته نماند که در این مدت تمامی تلاش خود را برای برگرداندن این تیم به عرصه فوتبال انجام داد و نامهربانی های زیادی را نیز متحمل شد .


حال ملوانی ها با ایراندوست این روزها سخت تمرین می کنند و با فراموشی روزهای تلخ گذشته در صدد بازگشتی پرشکوه و پرقدرت به سطح اول فوتبال بانوان ایران هستند که حمایت همه جانبه مسئولین استانی و ورزشی شهر انزلی و همچنین رسانه های این شهر و استان مزیت این امر مهم نیز می باشد .







این بازگشت عاملی شد تا ستاره های سابق این تیم همچو : قمی ، نوری ، حسرتی ، شاه ملک پور و ... ، به خانه خود برگردند و با انجام تمرینات مستمر و جذب چند بازیکن جدید خود را مهیای حضور در لیگ دسته اول کنند که با حضور 4 تیم  شهرکرد ، کرج، ملوان و به احتمال زیاد یک تیم اهوازی از چهارم مرداد ماه آغاز خواهد شد .

 

شاگردان ایراندوست مصمم به صعودی مقتدرانه به لیگ برتر کشور هستند تا یکبار دیگر شاهد درخشش شیر زنان ملوان در سطح اول فوتبال بانوان ایران باشیم تا آتش تنور لیگ با حضور این تیم محبوب و دوست داشتنی داغ تر نیز شود .

 

 

گزارش : محمد زائری