۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

شبیخون شبانه مدیر سابق پرسپولیس به اردوگاه سرخ

دی اسپورت:در شرایطی که پرسپولیس از فقر بازیکن رنج می‌برد یکی از مسئولان سابق این باشگاه از دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم خواسته بود تا از جمع شاگردان برانکو جدا شود!
کد خبر: ۸۱۶۹۲

به گزارش «دی اسپورت»؛چند شب پیش و درست در زمانی که علیرضا بیرانوند با پیشنهاد تیم دیناموکیف اوکراین روبرو شده بود ترکاشوند (معاون اقتصادی سابق باشگاه پرسپولیس) در حوالی نیمه شب با حضور در پارکینگ منزل بیرانوند او را ترغیب به جدایی از پرسپولیس می‌کند و به او می‌گوید که لیاقت او بالاتر از بودن در پرسپولیس است و بهتر است به دیناموکیف برود و از آنجا راهی تیم‌های بزرگتر شود!

حتی این مدیر سابق پرسپولیس از بیرانوند پاسپورتش را تقاضا می‌کند تا برایش بلیت و ویزای اوکراین را بگیرد تا در لژیونر شدن این بازیکن سهولت انجام پذیرد. بیرانوند اما حاضر به این کار نمی‌شود و در نهایت حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم از طریق وکیل این دروازه‌بان در جریان اتفاقات رخ داده قرار می‌گیرد.

ترکاشوند که به دلیل مناسباتی که در کشور اوکراین دارد و حتی شنیده می‌شود محل زندگی خود را به این کشور منتقل کرده در زمان حضورش در پرسپولیس، این باشگاه را برای دو سال پیاپی جهت برگزاری اردو به این کشور برد و این بار قصد داشته تا دروازه‌بان پرسپولیس را راهی کیف پایتخت اوکراین کند که البته در این ماموریت ناکام ماند.

منبع:فارس