۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
فیروز کریمی سرمربی ما است؛

نصیرزاده : انتقال امتیاز در کار نیست فقط اسم باشگاه ها تغییر کرده است!

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: امتیاز تیم گسترش واگذار نشده و فقط نام آن به «ماشین سازی شهریار تبریز» تغییر یافته است.
کد خبر: ۸۱۶۹۹

به گزارش"دی اسپورت"، هوشنگ نصیرزاده در خصوص بحث لیگ برتری شدن ماشین سازی تبریز و اینکه گفته می شود انتقال امتیاز لیگ برتری باشگاه گسترش فولاد به باشگاه لیگ یکی ماشین سازی تبریز خلاف قانون است اظهار داشت : ببینید اشتباهی که در این زمینه وجود دارد، این است که تصور می‌کنند که ما امتیاز باشگاه گسترش را به ماشین سازی منتقل کرده‌ایم؛ درحالیکه اصلاً چنین نیست؛ حتی یک نفر از اعضای سازمان لیگ هم در این خصوص مصاحبه‌ای انجام داده که کلاً اشتباه بود. در تغییر نام «گسترش فولاد» به «ماشین‌سازی» هیچ امتیازی جابجا نشده و فقط تغییر نام انجام شده است؛ دقیقاً مثل تغییر نامی که سال گذشته در مورد باشگاه سیاه‌جامگان انجام شد و به مشکی‌پوشان تغییر پیدا کرد همچنین با تغییر هیئت مدیره باشگاه مشکلی برای شرکت در لیگ برتر نخواهیم داشت.

 

وی در خصوص اینکه این تغییر نام ثبت قانونی شده است بیان داش : با تصویب هییت مدیره باشگاه گسترش فولاد، مدیریت باشگاه مأموریت گرفت که در اداره ثبت شرکت‌های آذربایجان شرقی، نام «گسترش فولاد» را به «ماشین‌سازی شهریار تبریز» تغییر دهد. تشریفات مربوط به انجام این کار در این اداره در حال پیگیری است و طی چند روز آینده پس از انجام مراحل اداری این تغییر نام ثبت قانونی خواهد شد.

 

منبع : مهر