۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
در گفتگو با دی اسپورت؛

نامی : برای موفقیت منصور برنامه های زیاد و مدونی داریم

سرمربی منصور ساوه گفت : برای موفقیت تیم منصور ساوه برنامه های زیاد و مدونی داریم
کد خبر: ۸۱۷۶۶

به گزارش"دی اسپورت"، امیر نامی در گفت و گو با دی اسپرت در خصوص هدف از تشکیل تیم فوتبال منصور ساوه گفت: منصور ساوه با یک هدفگذاری بزرگ، مدون و برنامه ریزی شده در فوتبال ایران تشکیل شده و به همین منظور نیز قرار است از لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های ایران کار را استارت زده و به زودی جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند. منصور با کادری قوی از مدیرانی متعهد و دلسوز گرفته تا یک کادرفنی منسجم مطمینا بزودی حرفهای زیادی را برای گفتن خواهد داشت.

 

وی درباره مدیریت باشگاه ادامه داد: سالار شهیدی، مالک و مدیر عامل منصور برخلاف بسیاری از مدیران کشور که به دنبال شهرت و خودنمایی هستند؛ اینگونه عمل نکرده و بیشتر به دنبال آن است تا به یک اقدام اساسی و پایه ای یک باشگاه واقعی با زیرساختهای حرفه ای و امکانات مناسب در راستای تیمداری بین المللی را به انجام برساند. ضمن اینکه او قصد دارد با این اقدام یک چرخه مالی مناسب را در ورزش کشور در راستای کمک به جوانان ایرانی ایجاد کند.

 

نامی درباره اینکه چه اقداماتی برای بستن تیم منصور تا به امروز انجام شده، عنوان کرد: حدود ۳ ماه قبل از تشکیل تیم با مباحث کارشناسی، تمامی اقدامات لازم برای تشکیل یک تیم حرفه ای را رصد و مورد بررسی قرار دادیم. برای بستن تیم نیز نگاه مان بیشتر به بازیکنان ناشناس اما مستعد و توانمند بود تا بتوانیم با کمترین هزینه و ریسک یک تیم قدرتمند را بسته و راهی مسابقات کنیم. کاملا با مدیریت هماهنگ هستیم و با صبر و تلاش انشالله با قدرت لیگ را آغاز خواهیم کرد. در این بین نیز آهسته آهسته در حال نزدیک شدن به اهدافمان هستیم. 

 

سرمربی منصور ساوه یادآور شد: با توجه به سابقه حدود دو دهه ای در فوتبال ایران به خوبی می دانم که باید برای رقابت های لیگ دسته سوم تیمی جوان و انرژیک را راهی مسابقات کرد و به همین دلیل از حدود یک ماه پیش تست گیریهای اولیه را آغاز کرده و تا به امروز با حدود شش هفت بازیکن جوان و جویای نام از سطح کشور نیز به توافق رسیده و قرارداد امضا کردیم. البته در آینده نیز بازیکنان باتجربه نیز به جمع ما اضافه خواهند شد. البته چون منصور تازه تاسیس هست و سبقه ای در فوتبال ایران نداشته به طور قطع مشکلاتی را برای بسته شدن تیم متحمل خواهیم شد که البته با کار کارشناسی موانع را از پیش رو برداشته و تیمی فدرتمند را مهیا خواهیم کرد.

 

وی در پایان گفت: هدف اصلی مان رسیدن به مرحله دوم لیگ دسته سوم است و به امید خدا با کمک همه ارکان اجرایی و فنی تیم در کنار تلاش بازیکنان به این هدف اولیه و سپس به صعود به لیگ دسته دوم دست پیدا کنیم. درمجموع برای موفقیت منصور برنامه های زیاد و مدونی داریم.



ترند های روز