۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

ایراندوست : همه نگران قدرت ملوان باشند

مریم ایراندوست : ملوان در هیچ تورنمنتی ضعیف ظاهر نخواهد شد و با نمایش امروز و پس از صعود به لیگ برتر رقیبی سر سخت برای حریفان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۱۸۱۸

به گزارش " خبرگزاری ورزشی دی اسپورت " ، شاگردان مریم ایراندوست در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در اولین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه لیگ دسته اول کشور که در شهر کرد در جریان است با ارائه نمایشی هجومی با 9 گل حریف مازندرانی خود سپیدار را شکست داد تا از هم اکنون قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.


در این دیدار پر گل مریم ایراندوست مربی و بازیکن انزلی چی ها هت تریک کرد تا یکی از ستاره های تیمش در دو جبهه باشد که ایشان در پایان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .


ایراندوست ضمن تمجید از بازی شاگردانش در این دیدار اظهار داشت : بازی با توجه به گرمای 36 درجه خوب بود و بچه های ما تاکتیک های کادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه به اجرا گذاشتند و گل اول باعث شد روحیه حریف تضعیف و ملوان با انگیزه بالای کار را ادامه دهد.


سرمربی ملوان در خصوص حریف امروز تیمش نیز اضافه کرد : تیم مازندران واقعاً تیم خوب و دونده ای نشان داد ولی تجربه تیم ما به کمک آمد تا ارائه گر بازی خوب همراه با نتیجه ای دلچسب باشیم.






وی در ادامه افزود : ما شناختی از حریف خود نداشتیم که این مورد را نیز قبل از بازی به بازیکنانم گوشزد کردیم و بنابراین حریف را محک زدیم و در نیمه دوم با بازی روان به نتیجه ای خوب و پر گل رسیدیم.


ایراندوست با تأکید براینکه کارمان برای صعود هنوز تمام نشده در خصوص جندی شاپور دزفول حریف فردای ملوان نیز اظهار داشت : ما یک نیمه دیدار این تیم مقابل شهر کرد را دیدیم و مسلماً در دیدار فردا با تمام قوا ظاهر خواهیم شد و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت .


مریم ایراندوست در خصوص حضور ملوان در لیگ یک تصریح کرد : این لیگ شرایط خاص خود را دارد و به ما اعلام کردند که نمی توانیم بیش از سه بازیکن لیگ برتری داشته باشیم و بنابراین وقت کافی نیز برای استعدادیابی از بازیکنان استان نداشتیم که در نهایت تصمیم گرفته شد خودم بازی کنم چون فقط با 14 بازیکن به شهر کرد آمدیم.


ایشان در خصوص  هدف گذاری تیمش در رقایت های آتی لیگ بانوان نیز افزود : مسلماً هدف ما حضور در لیگ برتر خواهد بود ولی این دلیل نخواهد بود که لیگ یک را دست کم بگیریم و این طالع ما بود که ناخواسته در اینجا حضور داشته باشیم .






بازیکن ، مربی انزلی چی ها ضمن تمجید از تیم داوری این دیدار نیز بیان داشت : سلطنت نوروزی از داوران سرشناس و شناخته شده کشورمان می باشد و امروز هم به همراه دیگر همکارانش نمایش خیلی خوبی داشت .


ایراندوست در پایان گفت : جا دارد از شما بخاطر پوشش رقابت های بانوان و همچنین مالک باشگاه ملوان بندر انزلی تشکر کنم که اعتماد کردند و این تیم را احیا کردند و بچه ها امروز با نمایشی زیبا جواب این اعتماد را دادندو شادی را به هواداران ملوان به ارمغان آوردند.

گفتگو : محمد زائری