۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
خوشبختانه در ایران قانون برای همه یکسان است

خوشنام: از مالک خونه به خونه شکایت می کنم

مدافع تیم راه آهن می گوید: اتهام مالک خونه به خونه را در کمیته اخلاق و مراجع قضایی پیگیری می کنم.
کد خبر: ۸۱۸۵۱

به گزارش «دی اسپورت»؛ ساعاتی پیش قاسم حسن زاده طی گفتگویی اتهامات زیادی را در مورد آخرین بازی لیگ یک فصل گذشته به اشخاص مختلف نسبت داده که یکی از این افراد صابر خوشنام، مدافع لوکوموتیورانان بوده است. به همین دلیل با این بازیکن تماس گرفتیم و نظرش را در مورد صحبت های مالک خونه به خونه جویا شدیم که در زیر می خوانید.

صابر خوشنام، مدافع راه آهن در مورد صحبت های مالک خونه به خونه به خبرنگار دی اسپورت گفت: تیم ما پیش از بازی برابر نساجی سقوط کرده و وضعیت مناسبی نداشت. من هم به دلیل مصدومیت بیش از یک ماه هیچگونه تمرینی نداشتم تا اینکه یکی دو شب پیش از بازی از سوی باشگاه راه آهن با من تماس گرفته و گفتند که به دلیل حساسیت بازی برابر نساجی حتما باید در این دیدار حاضر شوم، من هم چون با باشگاه قرارداد داشتم خواسته باشگاه را اجابت کرده و به اردو تیم رفتم.

بازیکن راه آهن در مورد اینکه آیا تنها او برای این بازی فراخوانده شده بود، گفت: همانطور که گفتم به دلیل شرایط خیلی بد تیم، بسیاری از بازیکنان در تمرینات حضور نداشتند و غیر از من چند بازیکن دیگر هم برای بازی برابر نساجی به اردو اضافه شدند و برای راه آهن به میدان رفتند که عملکرد خوبی هم از خودشان به نمایش گذاشتند.

خوشنام در مورد پنالتی که در بازی برابر نساجی مرتکب شد، گفت: من در بازی برابر نساجی عملکرد مطلوبی داشتم و حتی پنالتی که اتفاق افتاد، به گواه کارشناسان برنامه های مختلف، پنالتی نبود و داور به اشتباه نقطه پنالتی را نشان داد، حالا اینکه منظور مالک پولدار خونه به خونه کدام پنالتی است که می گوید به عمد انجام داده ام، نمی دانم.

بازیکن راه آهن با بیان اینکه کمیته اخلاق تنها یک بار با وی تماس گرفته ادامه داد: مالک خونه به خونه چون پولدار است وچند سال در فوتبال هزینه می کند و موفقیتی به دست نیاورده، فکر می کند که می تواند به راحتی تهمت بزند. بدون شک فردا صبح در کمیته اخلاق و مراجع قضایی حاضر می شوم و از این آقا شکایت می کنم. خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که قانون حرف اول و آخر را می زند و قانون برای پولدار و غیرپولدار یکی است.

خوشنام در پایان گفت: متاسفانه این اولین باری نیست که مالک خونه به خونه دیگران را مورد اتهام قرار می دهد و بدون شک آخرین بار هم نخواهد بود. به شخصه این موضوع را تا پایان پیگیری خواهم کرد تا مشخص شود که آیا می توان به راحتی با آبروی افراد بازی کرد یا خیر.

خبرنگار: یوسف قاسمی