۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
مردم بابل روز و شب در حال گریه کردن هستند

اتهامات مالک خونه‌به‌خونه به نساجی، نکونام و فدراسیون

افشاگری مالک خونه به خونه: از سوی باشگاه نساجی، به بازیکنان راه آهن سکه پیشنهاد شده بود؛ فدراسیون هر کاری برای نکونام می کند
کد خبر: ۸۱۸۶۶

مالک باشگاه خونه به خونه علیه باشگاه نساجی مازندران دست به افشاگری زد.

به گزارش «دی اسپورت» و به نقل از طرفداری؛ قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه بابل امروز در برنامه ورزشگاه شبکه 5 سیما پشت خط تلفن آمد و در خصوص تبانی باشگاه نساجی مازندارن البته از دید او صحبت کرد.

حسن زاده در پاسخ به این سوال که پرونده شکایت باشگاه خونه به خونه از نساجی به کجا رسیده است گفت:

    متاسفانه آقای تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال بخاطر جواد نکونام مایل به تیم نساجی هستند. ما چندین بار نامه زدیم که داوری ها توسط باشگاه نساجی چیده می شود. وضعیت طوری شده بود که فدراسیون کاملا در اختیار جواد نکونام بود. آن های حتی خط کشی زمین را نیز عوض کردن و از 16 متر تبدیل به 20 متر کردند.

وی در خصوص اینکه آیا برای این ادعاها مدرک دارد گفت: بله. مدارک تمام ادعاهای ما در اختیار کمیته اخلاق است.

 وی ادامه داد: فردی به اسم سفلای، که فامیل آقای کیانوش رحمتی است از تهران برای بازیکنان راه آهن سکه طلا آورد و به آن ها پیشنهاد کرد در ازای دریافت سکه روی بازیکنان نساجی مرتکب خطای پنالتی شوند. حتی بازیکنان راه آهن اعتراف کردند که این موضوع صحت دارد و به آن ها پیشنهاد تبانی داده شده است و حتی ویس آن موجود است.
سکه ها به آقای خوشنام مدافع راه آهن رسید تا خطای پنالتی روی بازیکنان نساجی مرتکب شود.

 مالک باشگاه خونه خونه در ادامه عنوان کرد: رای کمیته انضباطی واقعا خنده دار است. مردم بابل شب و روز در حال گریه کردن هستند. آه مردم بابل جواد نکونام را خواهد گرفت. فدراسیون آقای تاج هر کاری برای جواد نکونام انجام می دهد.

ما در لیگ دسته اول بازی نخواهیم کرد مگر رای برگردد و لیگ برتری شویم. هیچ انگیزه ای برای بازی در لیگ یک نداریم چون همیشه حق ما خورده شده است.