۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

قدوس - لورکوزن، جدی‌تر از بوردو

 در صورت توافق قدوس با لورکوزن، او تنها نماینده فوتبال ایران در فصل آینده بوندس لیگا خواهد بود. البته اگر قرارداد کریم انصاری فرد با باشگاهی در آلمان نهایی نشود.
کد خبر: ۸۱۸۷۲

به گزارش «دی اسپورت»؛ هر روز خبر جدیدی درباره انتقال سامان قدوس می شنویم. یک روز از بوردو به عنوان مشتری او نام برده می شود و روز دیگر سوانسی سیتی در چمپیونشیپ. حالا اما خبر امیدوارکننده ای درباره سامان منتشر شده. بایر لورکوزن در بوندس لیگا خواهان جدید قدوس است و شاید این انتقال ظرف روزهای آینده نهایی شود.

لورکوزن در خط حمله جولین برنت،کوین فولاند،لئون بیلی، پائولینیو، جوئل پوهانپالو،لوکاس آلاریو و چینه دو اکنه را در اختیار دارد. سامان در گزارش رسانه های آلمانی گزینه نخست در میان شش مهاجمی است که اخباری در مورد حضورشان در لورکوزن شنیده می شود.

نزدیکان قدوس مدتها قبل از تلاش مدیر برنامه های او برای انتقال این بازیکن به بوندس لیگا خبر می دادند. گویا گزینه آنها نیز همین لورکوزن بود، چون می گفتند قدوس از تیمی پیشنهاد دریافت کرده که فصل قبل در یکی از رده های پنجم تا هشتم جدول قرار داشت. در صورت توافق قدوس با لورکوزن، او تنها نماینده فوتبال ایران در فصل آینده بوندس لیگا خواهد بود. البته اگر قرارداد کریم انصاری فرد با باشگاهی در آلمان نهایی نشود.