۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
سرمربی شهرداری ماهشهر؛

مهابادی : تیمی در خور و شان مردم ماهشهر آماده مسابقات مى کنیم

سرمربی شهرداری ماهشهر گفت : جدایی نصرالله درفشی از تیم شهرداری ماهشهر عجیب و غریب رقم خورد
کد خبر: ۸۱۹۸۲

به گزارش"دی اسپورت"، داوود مهابادی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : با توجه به اینکه نیاز داریم هفته ای یک جلسه تمرینات را در بخش دفاع تیمی و افزایش تکنیک بازیکنان در سالن داشته باشیم طبق برنامه ای که داشتیم سالن را انتخاب کردیم البته گرما و آلودگی هوا مزید بر علت انتخاب سالن بود.

 

وی در خصوص شرایط تیم و بازیکنان بیان داشت : از لحاظ وضعیت بازیکنان با توجه به اینکه تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را با هم انجام می دهیم خدا را شکر بازیکنان ما مصدومیتی ندارند نفراتی هم که جذب شده اند نفرات خوبی هستند دو نفر هم در طول هفته جاری به جمع ما اضافه خواهند شد تا با نفرات کامل تری پا به مسابقات بگذاریم.

 

سرمربی شهرداری ماهشهر در خصوص شرایط تیمی نیز افزود : از لحاظ شرایط تیمی شرایط نسبتا خوبی داریم امیدواریم طی هفته جاری و آینده به هماهنگی کامل دست یابیم.

 

او در خصوص جدایی نصرالله درفشی و بازگشت مجدد به تیم خوشه طلایی ساوه اظهار کرد : تصمیم خود درفشی بود که به تیم سابق خود برگردد و ما نیز به تصمیم او احترام می گذاریم.

 

مهابادی ادامه داد : ایشان بهترین بازیکن و آقای گل لیگ دو است و زمانی هم که ما این بازیکن را جذب کردیم بر اساس عملکردی که در لیگ دو داشت به خدمت گرفتیم اما اینجا لیگ یک است و بازیکنانی هم که در اینجا هستند کیفیت بسیار خوبی دارند و اگر ایشان بخواهد در لیگ یک فعالیت کند باید عملکردی بهتر از عملکرد این بازیکنان داشته باشد.

 

سرمربی شهرداری ماهشهر ضمن عجیب دانستن جدایی درفشی فر از جمع ماهشهری ها بیان کرد : زمانی که ما می خواستیم برای مصاف دوستانه با تراکتورسازی تبریز عازم تبریز بودیم به ناگهان و به شکل عجیب و غریب و در حالیکه ما از موضوع خبر نداشتیم بلیط ایشان کنسل شد و آنطوری که مسئولان باشگاه به ما گفتند ظاهرا بلیط این بازیکن توسط خودش کنسل شده بود و با ما به تبریز نیامد البته پس از این اتفاق رفیع زاده مدیرفنی تیم به ما  اعلام کرد که وی به تمرینات برخواهد گشت که نهایتا چنین نشد و به خوشه طلایی پیوست که برایش آرزوی موفقیت می کنم.

 

وی در پایان گفت : ما تا پایان هفته جاری  تمرینات پرفشاری خواهیم داشت و پایان هفته نیز باید در ایفمارک حاضر شویم و پس از حضور در ایفمارک به احتمال فراوان اردوی سه الی چهار روزه ای داشته باشیم و این اطمینان را به مردم خونگرم و خوب ماهشهر میدهم که تیمی در خور و شان مردم ماهشهر را آماده مسابقات کنیم.