۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
عوامل عدم صعود خونه به خونه از نگاه دراگان اسكوچيچ؛

اسکوچیچ : به فیفا شكايت مي كنم / حسن زاده به بازیکنان و کادر فنی دروغ می گفت(عکس)

سرمربی فصل گذشته خونه به خونه بابل با انتشار پستی علت عدم صعود خونه به خونه از نگاه خود را عنوان کرد 
کد خبر: ۸۲۰۳۷

به گزارش"دی اسپورت"دراگان اسکوچیچ پس از سکوت چند ماهه در برابر بد قولی های مالک باشگاه خونه به خونه بابل با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود علت عدم صعود خونه به خونه به لیگ برتر را از نگاه خود عنوان کرد اسکوچیچ در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت :

 

به مردم بابل می گویم تنها عدم راهیابی تیم بابل به لیگ برتر ، مالک این باشگاه بود که هرگز وظایف خود را انجام نداد او فقط با خلف وعده بازیکنان را عصبی می کرد و بازیکنان به جای تمرکز بر بازی ها دغدغه مشکلات بیرونی را داشتند.

 

هر روز مالک باشگاه چک های غیر معتبر خود را می آورد و قسم به امام رضا می خورد در حالی که همه در رختکن می دانستند که آن وعده ها بی اساس بودند.

 

همه از بیرون باشگاه گمان می کردند که ما ثروتمند و در بهترین شرایط بوده ایم و مالک باشگاه همه تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر انجام می دهد ولی این گمان توهم و دور از واقعیت بود.

 

وعده های بی اساس بسیاری به بازیکنان داده شده مالک باشگاه از روز نخست به من دروغ می گفت و مرتبا وعده هایش را عملی نمی کرد تنها علت ماندن من در آنجا حرفه ای گری من بوده و نمی خواستم هواداران و بازیکنانم را تنها رها کنم علت ترک نکونام از این باشگاه را از ابتدا متوجه شدم چرا که چه کسی می تواند با این مالک کار کند؟

 

باشگاه تنها به خود من ۵۰ درصد و به مربی دروازه بان ها یک چهارم قراردادمان را پرداخت نکرده و من مجبور شدم از جیب خود پول آن مربی را پرداخت کنم با دیدن و تجربه کردن همه این موارد متوجه شدم که نساجی بیشتر از آنچه برای صعود به لیگ برتر را انجام داد و شخص حاج قاسم حسن زاده حتی ملزومات اولیه را انجام نداد.

 

صرفا همه مسایل مالی نبود چرا که دیگر کسی به مالک باشگاه اعتماد نداشت در دو ماه گذشته با وجود آن همه مشکل واقعا برایم دشوار بود تا بازیکنان را مجاب به تمرین و بازی کنم.

 

زندگی و کار در آن شهر برایم پر از احساس بود اما می دانم که هواداران نیز به شدت ناراحت شدند البته به شخصه وجدانی راحت دارم چرا که در آن شرایط بهترین تلاشم را به خرج دادم.

 

به دلیل عدم پرداخت قراردادم به فیفا شکایت خواهم کرد دفعه  بعد مراقب خواهم بود و هرگز با افرادی که به اخلاق و حرفه ای گری پایبندی ندارند وارد کار نخواهم شد من میدانم که او قصد فروش باشگاه رو داره و این به این معنی است که حقوق معوقه من به فرد دیگری خواهد رسید از اینکه این مسئله اینطور در رسانه ها بیان کنم بسیار ناراحتم اما چاره دیگه ای نیست و در قبال چنین رفتاری تنها همین کارو میشه کرد.