۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

ایمن حسین: منتظر رقابت با رسن در ایران هستم

 جاسم کرار و هوار ملامحمد، دو بازیکن عراقی تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شوند؛ بازیکنانی فنی، اما پرحاشیه عراقی که خاطرات بعضا تلخ و شیرینی را از خود برای هواداران به یادگار گذاشته‌اند.
کد خبر: ۸۲۰۵۵

به گزارش «دی اسپورت»؛ جاسم کرار و هوار ملامحمد، دو بازیکن عراقی تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شوند؛ بازیکنانی فنی، اما پرحاشیه عراقی که خاطرات بعضا تلخ و شیرینی را از خود برای هواداران به یادگار گذاشته‌اند.

 
طی این سال‌ها این تیم مطرح پایتخت از کشور‌های زیادی به جز عراق بازیکن داشته، اما حالا دوباره پس از سال‌ها صدای پای دو بازیکن جوان عراقی در یک قدمی آبی‌پوشان شنیده می‌شود؛ ایمن حسین و همام طارق.
 
البته ایمن با توجه به تایید شفر اندکی نسبت به هموطنش همام به استقلال نزدیک‌تر است و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، باید او را از حالا بازیکن استقلال بدانیم. به همین بهانه گفت‌وگویی را با کمک امیرارسلان مرتاض، مدیر برنامه‌های ایمن حسین با وی انجام دادیم که متن آن را در ادامه می‌خوانید:


نام تو برای حضور در استقلال مطرح شده. تا چه حد جدی است؟

فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسم. تیم ملی این کشور نمایش خوبی در جام جهانی داشت و بازی‌های خوبی را نیز به‌خصوص مقابل پرتغال و اسپانیا انجام داد. بازیکنان خوب و باکیفیتی نیز در این تیم بازی می‌کردند و معتقدم ایران با هدایت کی‌روش نتایج تاریخی و خوبی را در روسیه کسب کرد.
 
استقلال نیز از تیم‌های پرافتخار آسیا محسوب می‌شود و از زمانی که با پیشنهاد این باشگاه بزرگ ایرانی مواجه شدم، تحقیقاتی را نسبت به حضور در این تیم انجام دادم و می‌دانم که استقلال با شفر، سرمربی مطرح آلمانی به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کرده و امیدوارم در صورت پیوستن به جمع بازیکنان این تیم بتوانم بازیکن موثر و مثمرثمری باشم.

از کسی برای حضور در استقلال مشورت نگرفتی؟

با مدیر برنامه‌هایم و همین‌طور با بشار رسن، بازیکن و دوست خوبم در پرسپولیس صحبت کردم. جالب اینکه رسن لباس رقیب استقلال را می‌پوشد و فکر می‌کنم اگر استقلالی شوم، علاوه‌بر رفاقتی که بین ما حاکم است، در زمین نیز یک جنگ واقعی را داشته باشیم!

چه زمانی حضورت در استقلال قطعی می‌شود؟

مدیر برنامه‌هایم در حال رایزنی و مذاکره است. در این خصوص آقای شفر باید تصمیم نهایی را بگیرد، هرچند پیش از این مورد تایید وی قرار گرفته‌ام. از فردا (امروز) قراردادم با نفط عراق تمام می‌شود و در صورت مثبت بودن مذاکرات، مشکلی برای استقلالی شدن ندارم.

فصل گذشته ۱۶ گل به ثمر رساندی و نشان دادی گلزن قهاری هستی!

گلزنی در ذات مهاجمان عراقی است! من هم از این خصیصه‌ای که دارم، همیشه در جهت کمک به تیمم استفاده کرده و می‌کنم. امیدوارم این روند در تیم جدیدم نیز حفظ شود.

احتمالا تاکنون پیام‌های زیادی هم از هواداران استقلال گرفته‌ای!

از شور و هیجان آن‌ها خبر دارم و می‌دانم عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند. من فقط به آن‌ها قول می‌دهم در صورت پیوستن به استقلال بیشترین توان خود را به کار می‌گیرم تا این تیم بزرگ در ایران و آسیا موفق باشد.
منبع: روزنامه فرهیختگان