۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

کاپیتان شهرداری همدان: برای صعود هم قسم شده ایم

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: عزم همه بازیکنان صعود به لیگ یک کشور است و برای تحقق این هدف هم قسم شده ایم.
کد خبر: ۸۲۰۶۱

هادی بلوری در گفت وگو با دی اسپورت ضمن رضایت از شرایط تمرینی تیم شهرداری در اردوی تدارکاتی چادگان اصفهان گفت: تیم زیر نظر کادر مجرب به صورت منظم همه روزه تمرین می کند و اکنون به شرایط بدنی مطلوب رسیده ایم.

 

وی اضافه کرد: اردوی بسیار خوبی در حال انجام است و بابک صمدیان سرمربی تیم نیز برنامه ریزی تمرینی بسیار مناسبی را ترتیب داده است.

 

بلوری با تاکید بر اینکه امسال لیگ دو سخت تر از سالهای قبل است، گفت: امسال تیم ها به دو گروه تقسیم شدند و فقط تیم های اول مستقیم صعود میکنند.

 

وی افزود: با تمام وجود تمرین می کنیم تا ضمن کسب نتایج خوب بتوانیم دل هواداران و مردم  و شاد کنیم و نتایجی در خور شان مردم و هواداران کسب کنیم ! 

 

وی یادآور شد: شرایط خوبی نیز در باشگاه شهرداری مهیا است و با مساعدت و پیگیری شایسته سعید خوشبخت سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، مطالبات فصل قبل تیم پرداخت شد تا بازیکنان و کادر فنی با انگیزه مضاعف در تمرین و مسابقات حضور یابند. 

 

کاپیتان شهرداری خاطرنشان کرد: کادر امسال از مربیان بازی کرده و با تجربه تشکیل شده و همه با هم همدل هستند و تلاش می کنند نکات فنی و تاکتیکی را در تمرین به اعضای تیم گوشزد کرده و روی نقاط ضعف و قوت تیم به خوبی کار کنند.

 

وی با قدردانی ویژه از عباس صوفی شهردار همدان گفت: شهردار همدان شخصیتی فوتبالی است و اشراف کامل به مسایل ریز و درشت فوتبال دارد و حمایت خوبی داشته ضمن اینکه سعید خوشبخت سرپرست سازمان نیز به رغم مشغله های فراوان و گستردگی امور تحت مسئولیت خود ، حمایت مادی و معنوی لازم را داشته است. 

 

وی افزود: انتظار داریم همه از تیم شهرداری که تیمی با شاکله بومی است حمایت کنند چرا که این تیم قلب مردم همدان است و نیاز به حمایت مسوولان نیز دارد.