۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
وقتم را برای این چیزها تلف نمی کنم!

تعجب ماجدی از اتهامات مالک خونه به خونه

سرپرست سابق خونه به خونه می گوید: اصلا نمی خواهم فکری درباره خونه به خونه کنم و خاطره ای که با این تیم داشتم را از حافظه ام پاک کرده ام.
کد خبر: ۸۲۱۱۹

میرشاد ماجدی؛ سابقه او در فوتبال ایران کاملا مشخص است. مردی که سال قبل سرپرست خونه به خونه بابل بود اما پس از جدایی از این تیم اتهاماتی به او زدند که دور از ذهن است.

وقتی با ماجدی تماس گرفتیم و از او سوال کردیم که چرا به او اتهام گرفتن پول از بازیکنان را زده اند خنده ای کرد و گفت: «واقعا متاسفم. من از بازیکنان پول گرفتم؟ من اصلا نمی خواهم درباره خونه به خونه،مالک آن و هر آنچه که اتفاق افتاده حرف بزنم. آنجا یک سری خاطرات داشتم که همه را از ذهنم پاک کردم.»
به میرشاد گفتیم که اما دارند به شما تهمت می زنند که او این واکنش را نشان داد: «جامعه ما عاقل تر از این است که حرف هایی اینچنینی را باور کند. مردم می دانند من چه کاره هستم و اصلا نیازی نمی بینم که بخواهم در این باره توضیحی بدهم. برای من کسر شان است که بخواهم وقت خودم را برای این چرندیات تلف کنم. واقعا خاطره ای که با خونه به خونه داشتم از حافظه ام پاک کرده ام. آنقدر اتفاقات در آنجا عجیب و غریب بود که اصلا نمی خواهم فکری درباره خونه به خونه بکنم.»