۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
در گفت و گو با دی اسپورت؛

حسن آذرنیا: روز های خوبی در انتظار تراکتور است

دی اسپورت:حسن آذرنیا سرپرست و مربی سابق سرخپوشان بعد از مدتی جدایی از جمع تراکتورسازان دوباره به تیم محبوبش بازگشت. 
کد خبر: ۸۲۱۶۶

به گزارش"دی اسپورت":حسن آذرنیا سرپرست و مربی سابق سرخپوشان بعد از مدتی جدایی از جمع تراکتورسازان دوباره به تیم محبوبش بازگشت. سرپرست کهنه کار تبریزی ها که آینده روشنی را پیش روی تیمش می بیند درخصوص بازگشتش به این تیم به خبرنگار ما گفت:« از سال 53 در تیم تراکتورسازی به عنوان بازیکن، مربی، سرپرست، مدیر سازمان و سرمربی حضور داشته‌ام. مدتی از تیم محبوبم دور بودم که به لطف خدا و با دستور جناب آقای زنوزی این افتخار را پیدا کردم تا دوباره در جمع تراکتورسازان حضور پیدا کنم .»

وی با بیان اینکه در باشگاه گسترش فولاد شرایط خوبی را داشتم ادامه داد:« باشگاه گسترش فولاد واقعاً از ساختار خوب و منسجمی برخوردار است و من در گسترش روزهای خوبی را داشتم که  امیدوارم از بنده راضی بوده باشند.»

آذرنیا درمورد  آینده تراکتورسازان افزود: « ، روزهای خوبی در انتظار تراکتور خواهد بود. یقین دارم امسال می‌توانیم با حمایت هواداران یکی از بهترین تیم های لیگ باشیم و با برنامه ریزی و هماهنگی به اهداف باشگاه که چیزی جز قهرمانی در لیگ برتر نیست برسیم.»

سرپرست کهنه کار سرخ پوشان تبریزی در خصوص جذب بازیکنان جدید تاکید کرد:«شاید کمی دیر باشد اما بازیکنانی همچون شجاعی و دژاگه که به تیم اضافه شدند مطمئنا می توانند برای تیم مثمر ثمر باشند ،همان طور که قبلا هم گفتم امسال تراکتور قدرتمندی را خواهید دید.» 



ترند های روز