۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
اختصاصی دی اسپورت ؛

فوتبال گچساران نیازمند همدلی بیشتر است

دی اسپورت:همدلی همه  مدیران ،هواداران ،مربیان و بازیکنان در فصل جدید  به سود همه اهالی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد است
کد خبر: ۸۲۲۰۳

به گزارش"دی اسپورت " ، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که یکی از تیم های حاضر در فصل جدید رقابت های لیگ دو فوتبال کشور می باشد در روزهای گذشته  در یک فضای آرام و بدون از حاشیه در حال جذب بازیکن و آماده سازی برای فصل جدید می باشد .

 

نفتی های گچساران فصل گذشته با هدایت بهمن فرازمند مربی بومی خود نتایج قابل قبولی کسب کردند که البته  در فصل جدید با تصمیم مدیریت باشگاه جای خود را به علی نیکبخت سرمربی فصل گذشته شهرداری بندرعباس داد .

 

با شروع تمرینات برای فصل ۹۷ـ۹۸  ابوالحسن غلامی رئيس ورزش قهرمانی شرکت نفت گچساران که در چند سال گذشته مدیریت تیم را به صورت مستقیم   برعهده داشت از سمت خود استعفا داد و فرهاد جعفری مدیر منابع انسانی شرکت نفت و مدیر تیم  در رٱس امور قرار گرفت و تمامی فعل و انفعالات فوتبال نفت زیر نظر ایشان در حال انجام است .

 

فصل پیش با وجود اختلافات شدید بین مدیران تیم ، بازهم مديران آن را اختلاف سلیقه می نامیدند ، این در حالی است که بیشتر هواداران و ورزش دوستان گچسارانی از عمق اختلافات اطلاع داشتند و به نظر می آید که مهمترین عامل صعود نكردن نفت و گاز به لیگ یک بعد از بدشانسی نفتی ها در ضربات پنالتی در دیدار برگشت مقابل استقلال جنوب  همین اختلافات موجود در باشگاه بود .

 

هواداران گچسارانی نیز باید به عنوان یار دوازدهم  همانند فصل گذشته که به گفته سعید فتاحی رئيس كميته مسابقات سازمان ليگ یکی از با اخلاق ترین هواداران فوتبال ایران بودند  ، در فصل جدید با صبر بیشتر ،  یک دل و یک صدا فقط به فکر موفقیت تیم فوتبال نفت و گاز باشند و از هر حرکتی که به منافع باشگاه لطمه وارد میکند دوری کنند .

 

مطمئناً همدلی همه  مدیران ،هواداران ،مربیان و بازیکنان در فصل جدید  و صعود مقتدرانه به لیگ یک که آرزوی همه اهالی ورزش استان است بدون شک هم باعث رونق اقتصادی  استان کهگیلویه و بویراحمد ، به خصوص  شهرستان گچساران خواهد شد و هم باعث رشد و شکوفایی بازیکنان مستعد بومی در فوتبال ایران می شود .

 

با همه این تفاسیر ، امید است در فصل جدید همه مدیران ورزشی و فوتبالی استان و شهرستان دست در دست هم دهند و با کنار گذاشتن  اختلافات یک تیم مقتدر و منسجم را وارد مسابقات لیگ دو کنند تا انشالله تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد بدون اما و اگر مستقیم به لیگ یک صعود کند.



ترند های روز