۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
لیگ برتر ایران - هفته دوم

پیش بازی پرسپولیس-فولاد؛ تقابلی برای صدرنشینی

پرسپولیس و فولاد در هفته دوم لیگ به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۸۲۲۸۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ در چارچوب هفته دوم لیگ برتر خلیج فارس، تیم های تیم پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ خلیج فارس در اولین دیدار خود موفق شد با نتیجه 1 بر 0 پدیده را در مشهد شکست دهد. پرسپولیس در حالی لیگ هجدهم را آغاز کرد که به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات نمی تواند از بازیکنان جدیدش در نیم فصل اول استفاده کند. از سوی دیگر وحید امیری، صادق محرمی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده از جمع سرخپوشان جدا شدند تا برانکو روی نیمکت با بحران رو به رو شود. ترکیب اصلی پرسپولیس همچنان بازیکنان خوبی را به خود می بیند، اما روی نیمکت دست برانکو حسابی خالی شده است و باید تا نیم فصل این وضعیت را تحمل کند. در بازی قبل به دلیل آماده نبودن علیرضا بیرانوند، سرمربی سرخپوشان تصمیم گرفت از رادوشوویچ استفاده کند. حالا باید دید مقابل فولاد بیرانوند باز هم روی نیمکت قرار می گیرد یا ستاره تیم ملی در جام جهانی اولین بازی فصلش را انجام خواهد داد.

 

فولاد خوزستان نیز لیگ هجدهم را با پیروزی آغاز کرد. شاگردان سیروس پورموسوی در هفته اول به سختی با نتیجه 2 بر 1 موفق شدند پارس جنوبی را شکست دهند تا با 3 امتیاز خود را برای تقابل با پرسپولیس آماده کنند. لوسیانو پریرا، مهدی زبیدی و میثم دورقی خرید های پورموسوی در نقل و انتقالات بودند. همچنین فولادی ها یک خرید مهم دیگر هم دارند. سروش رفیعی با امضای قراردادی به پرسپولیس پیوست، اما به دلیل محرومیت سرخپوشان باید تا نیم فصل در فولاد حضور داشته باشد و پس از آن راهی تهران شود. حالا باید دید پورموسوی در خصوص رفیعی چه تصمیمی خواهد گرفت و از او در مقابل تیم آینده اش استفاده خواهد کرد یا وی را روی نیمکت خواهد نشاند.

 

از زمانی که برانکو ایوانکوویچ هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته، این دو تیم 6 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که در تمام این بازی ها پرسپولیس مقابل فولاد شکست نخورده است. 4 پیروزی و 2 تساوی حاصل عملکرد پرسپولیسِ برانکو مقابل سرخپوشان خوزستان بود. زمانی این رکورد ارزشمند می شود که مشخص شود پرسپولیس پیش از برانکو 4 دیدار پیاپی مقابل فولاد شکست خورده بود! 3 بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی، شکست های پیاپی سرخپوشان پایتخت مقابل فولادمردان بود، اما پس از حضور برانکو ورق به سود تهرانی ها برگشت.

 

منبع: طرفداری



ترند های روز