۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

تسویه حساب، تنها شرط رسن برای پرسپولیس

دی اسپورت:بشار رسن بابت فصل گذشته ۲۵ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است و گفته که تا آن مبلغ را پرداخت نکنند، حتی پای میز مذاکره نخواهد نشست.
کد خبر: ۸۲۴۲۴

به گزارش" دی اسپورت":بشار رسن بابت فصل گذشته ۲۵ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است و گفته که تا آن مبلغ را پرداخت نکنند، حتی پای میز مذاکره نخواهد نشست.

 از پرسپولیس اصرار است و از بشار رسن انکار. هر بازیکن دیگری هم جای او بود، به راحتی امضایش را در اختیار باشگاه نمی‌گذاشت. قطعا هافبک عراقی نمی‌تواند بر شانس‌هایی که در آینده در خانه‌اش را خواهند زد، چشم بپوشد و مثل سیدجلال و ماهینی که سی و چند ساله‌اند، قرارداد جدید ببندد اما خب پرسپولیس هم پولی در دست و بالش نیست که او را به تمدید راضی کند.

 

اتفاقا همین چند وقت پیش بود که گرشاسبی پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس را برای بشار رسن و علی علیپور فرستاد اما هیچکدامشان نپذیرفتند. در این میان پرسپولیس بر توافق با رسن که قراردادش آخر همین فصل به پایان می‌رسد، اصرار بیشتری دارد اما شرط این بازیکن عراقی به عقب‌نشینی در مذاکره مجبورش کرده است.





برای تمدید قرارداد، بشار رسن تنها یک شرط دارد و آن هم تسویه‌ی قرارداد فصل گذشته‌اش است. او بابت فصل گذشته ۲۵ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است و گفته که تا آن مبلغ را پرداخت نکنند، حتی پای میز مذاکره نخواهد نشست. بدتر از آن شرط اما پیشنهادی است که می‌گویند از قطر رسیده و شانس پرسپولیس برای حفظ رسن را کمرنگ‌تر می‌کند.

 

البته خوبی‌اش این است که بشار رسن تا آخر فصل بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آید اما قطعا باشگاه و برانکو دل‌شان نمی‌خواهد حتی آن موقع او را از دست بدهند چرا که به دست آوردن بازیکنی هم سن و سال با توانایی‌های او آنقدرها هم راحت نیست. در واقع حالا رضایت گرفتن از رسن و تمدید قرارداد با او از نان شب هم برای پرسپولیس واجب‌تر است اما آیا مدیران باشگاه می‌توانند پیش از آنکه دیر شود، با او قرارداد ببندند؟

 

 

منبع:ایران ورزشی