۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
مالک باشگاه پرسپولیس پاکدشت؛

سامانی : ورزشگاه اکباتان را برای میزبانی به سازمان لیگ پیشنهاد دادیم / نام باشگاه با تصمیم هیئت مدیره تغییر یافت

مالک باشگاه پرسپولیس پاکدشت خبر از تغییر نام این باشگاه خبر داد
کد خبر: ۸۲۴۷۹

به گزارش"دی اسپورت"، قاسم سامانی مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پاکدشت در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : با تصمیم هیئت مدیره نام باشگاه به سرخ پوشان سام آشا پاکدشت تغییر یافته و ثبت شد که بلافاصله موضوع تغییر نام باشگاه را با ارسال نامه و مدارک موجود به سازمان لیگ اطلاع دادیم.

 

وی ادامه داد : بنده اهل پاکدشت هستم و می بینم که استعداد و پتانسیل زیادی در این شهر وجود دارد به خاطر پتانسیل موجود در شهر پاکدشت درخواست میزبانی در پاکدشت از تیم های لیگ یک را به سازمان لیگ ارائه دادیم اما متاسفانه در حال حاضر نواقص ورزشگاه پاکدشت برطرف نشده است.

 

او افزود : با توجه به عدم تکمیل ورزشگاه شهر پاکدشت ورزشگاه تختی تهران را به عنوان دومین ورزشگاه خانگی جهت میزبانی از حریفان مد نظر قرار دادیم اما طبق آخرین اخبار این ورزشگاه نیز شرایط مناسبی ندارد مجبورم شدیم به دلایل ذکر شده ورزشگاه اکباتان را برای میزبانی از حریفان به سازمان لیگ پیشنهاد دهیم.

 

سامانی در خصوص تیم های پایه این باشگاه نیز بیان داشت : در رده امید در مسابقات آسیا ویژن و در رده جوانان در لیگ دسته اول تهران در حال تیمداری هستیم اما قصد داریم در تمامی رده های سنی و در برخی رشته های ورزشی که از پتانسیل و استعدادهای بیشتری برخوردار هستند تیمداری کنیم.