۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

تراکتور، ترابی را به تبریز می‌برد؟

 دی اسپورت:در شرایطی که پیش از این گفته می شد شکایت تراکتورسازی از مهدی ترابی ممکن است باعث محرومیت این تیم شود اما حالا و ساعاتی قبل از برگزاری جلسه در فدراسیون فوتبال، خبر جدیدی درباره احتمال موفقیت تبریزی ها در این پرونده منتشر شده است.
کد خبر: ۸۲۵۱۹

به گزارش"دی اسپورت":در شرایطی که پیش از این گفته می شد شکایت تراکتورسازی از مهدی ترابی ممکن است باعث محرومیت این تیم شود اما حالا و ساعاتی قبل از برگزاری جلسه در فدراسیون فوتبال، خبر جدیدی درباره احتمال موفقیت تبریزی ها در این پرونده منتشر شده است.

در شرایطی که پیش از این گفته می شد شکایت تراکتورسازی از مهدی ترابی ممکن است باعث محرومیت این تیم شود اما حالا و ساعاتی قبل از برگزاری جلسه در فدراسیون فوتبال، خبر جدیدی درباره احتمال موفقیت تبریزی ها در این پرونده منتشر شده است.

 

صمد ابراهیمی کارشناس حقوقی فوتبال در کانال تلگرامش نوشته: در حالي كه تصور مي شد ترابي ابتدا دفترچه اعزام به خدمت گرفته و بر اساس آن با تراكتور قرارداد بسته و در ادامه با لغو دفترچه و ثبت نام در دانشگاه، به پرسپوليس پيوسته، ساعتي قبل مستنداتي ارائه شده كه بر اساس برگ آماده به خدمت با شماره سریال ٦٢٩٧٠٩٩ كه در تاريخ ٨ مرداد ٩٧ يعني يك هفته قبل صادر شده ترابي هنوز مشمول است و معافيت تحصيلي ندارد. تاريخ اعزام او ١٩ مهرماه است.او ١٦ آبان ٩٦ درخواست دفترچه اعزام به خدمت داده بود.

 

از سوي ديگر گويا تراكتوري ها توافق نامه اي با نيروهاي مسلح دارند كه بر اساس آن تراكتور مجوز جذب تعداد مشخصي سرباز را براي اين فصل دارد و نام ترابي هم در اين فهرست قرار گرفته. اين همان مستندي است كه زنوزي مي گفت تراكتور را با ترابي خريده ام.اينها كمي كار را براي پيوستن ترابي به پرسپوليس سخت مي كند. البته باید تا برگزاری جلسه امروز صبر کرد.

 

 

 

منبع:آی اسپورت