۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی؛

بهتاج : ساختار ورزش شهرداری تبریز باید اصلاح شود/ زنوزی درخواست واگذاری امتیاز تیم گسترش فولاد را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ساختار ورزش شهرداری تبریز باید اصلاح شود.
کد خبر: ۸۲۵۵۸

به گزارش"دی اسپورت"، ایوب بهتاج در خصوص وضعیت باشگاه شهرداری تبریز اظهار داشت : رای حل شورای اختلاف همان رای است که تاریخ 27/96 داده شده بود و به شهردار تبریز توصیه کرده است که ساختار ورزش تغییر یافته و سازمان ورزش به معاونت فرهنگی ورزشی اجتماعی تغییر یابد.

وی افزود: این همان تصمیمی است که یک ‌سال و‌نیم پیش گرفته شده بود و این تصمیم هنوز ابلاغ نشده بود و باید ساختار ورزش شهرداری تبریز ساماندهی شود.

بهتاج گفت: امروز بیش از 30 شهرداری در کشور در ورزش قهرمانی کشور حضور فعال دارند، باید به قانون تمکین کنیم و قانون‌مدار عمل کنیم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم برای ادامه فعالیت تیم‌های شهرداری تبریز مصوبه بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: روز پنج‌شنبه هفته گذشته درخواست آقای زنوزی مبنی بر واگذاری امتیاز تیم گسترش فولاد به ما رسیده و آنها طبق قوانین و ضوابط می‌توانند امتیاز تیم خود را واگذار کنند.

وی تاکید کرد: اما امتیاز تیم گسترش فولاد سهمیه استان بوده و جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا هر آنچه به مصلحت است تصمیم گرفته شود و منِ بهتاج به تنهایی در این مورد تصمیم گیرنده نیستم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی افزود: از مردم نیز می‌خواهم از طریق رسانه‌های رسمی پیگیر اخبار باشند و تلاش می‌کنیم تصمیمی گرفته شود که به سود ورزش تبریز و استان آذربایجان‌شرقی باشد.