۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
در گفت و گو با دی اسپورت؛

ویسی:به آینده خوش بین هستیم

دی اسپورت:طلایی پوشان جنوبی که بعد از کش مکش های زیاد راهی لیگ برتر شدند ،دو هفته  ابتدایی این رقابت ها را با یک تساوی و یک باخت آغاز کردند .
کد خبر: ۸۲۵۷۰

به گزارش" دی اسپورت":طلایی پوشان جنوبی که بعد از کش مکش های زیاد راهی لیگ برتر شدند ،دو هفته  ابتدایی این رقابت ها را با یک تساوی و یک باخت آغاز کردند  و حالا در هفته سوم این رقابت ها باید در یک دیدار خانگی مقابل فولادی ها به میدان بروند.عبدالله ویسی که این روزها هدایت مسجد سلیمان را به عهده گرفته آینده روشنی را در انتظار شاگردانش می بیند اما در رسیدن به این راه نقش هواداران را پررنگ تر از همیشه می داند .

سرمربی کهنه کار جنوبی ها در خصوص شکست تیمش مقابل شاگردان تارتار به خبرنگار ما گفت:«بازی بسیار زشت و بدی ارائه کردیم. در همه نقاط زمین تیم خوب پارس جنوبی از ما سرتر بود و از موقعیت‌های خود استفاده کرد.پارس جنوبی در این بازی محکوم به برد بود. ما شانس آوردیم که گل‌های بیشتری نخوردیم.»





وی با اشاره به اینکه مجموعه ما در این بازی بد بودند ادامه داد:«مجموعه ما و خود من گیج بودیم . تیمی که نتواند موقعیت در چارچوب ایجاد کند، مطمئناً بازنده خواهد بود. »

ویسی در مورد بازی این هفته تیمش مقابل فولاد افزود:«فولاد تیم خوب و بابرنامه ای است .هرچه بازی ها پیش می روند تیم ها هماهنگ تر می شوندو می توانند شرایط بهتری پیدا کنند.اما ما هم برنامه های خود را داریم و باید تمام تلاش و تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم.» 

سرمربی شیران زاگرس در خصوص آینده نفتی ها هم گفت:«زمانی که مردم از من می‌پرسند تیم در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، ناراحت می‌شوم. ما دوست داریم سهمیه آسیایی بگیریم، اما در این راستا حمایت هواداران را می‌خواهیم.من به آینده خوش بین هستم.»

 



ترند های روز