۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

بابایی : مدعی اول قهرمانی خواهیم بود

زیور بابایی گفت : بازی به بازی برنامه خاصی خواهیم داشت تا مدعی اول قهرمانی باشیم .
کد خبر: ۸۲۸۰۴

به گزارش «دی اسپورت»؛ تیم فوتسال ملی حفاری ایران در اولین دیدار خود مقابل مس رفسنجان به برتری پر گل 8 بر 1 دست یافت تا گام اول را مقتدرانه بردارد که در پایان این دیدار زیور بابایی سرمربی ملی حفاری در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار پایگاه تخصصی فوتبال بانوان اظهاراتش را بیان نمود .


بابایی با بیان دشوار دانستن بازی امروز اظهار گفت : این طبیعی است که همیشه بازی اول سخت خواهد بود چون تیم به آن هماهنگی لازم نرسیده و برای بهتر شدن مستلزم زمان خواهد بود و به مروز بهتر از این هم خواهیم شد.


سرمربی ملی حفاری ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش افزود : در اولین بازی از کار بچه های تیم ام راضی هستم و همانطور که گفتم ما روز به روز بهتر و هماهنگ تر خواهیم شد .


ایشان با بیان اینکه مسی ها تیم خوبی نشان دادند اظهار داشت : مس رفسنجان نسبت به فصل قبل تیم بهتری نشان داد و بازی قابل قبولی مقابل تیم ما ارائه داد و تا پایان بازی نیز دست از حمله بر نداشت و به آنها به خاطر این بازی خوب تبریک می گویم.


زیور بابایی در خصوص برنامه تیمش برای دیدار بعد نیز گفت : انشاء الله سعی  و تلاشمان این است که امسال بتوانیم  عملکرد خوبی را ارائه بدهیم و بتوانیم دوباره به لطف خداوند جام قهرمانی را به شهرمان برگردانیم.

 

وی  در پایان داوری این دیدار را قابل فبول و بدون مشکل دانست .

 

 

گفتگو : محمدرضا زائری