۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
اختصاصی «دی اسپورت»؛

ترکیب احتمالی بادران مقابل گسترش فولاد

تیم فوتبال بادران تهران در هفته نخست لیگ دسته اول مهمان تیم گسترش فولاد تبریز ( بانی گستر ) خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۸۰۸

به گزارش «دی اسپورت»؛ در هفته اول رقابتهای لیگ دسته اول تیم فوتبال بادران تهران در تبریز باید به مصاف گسترش فولادی برود که ظاهرا به ارومیه واگذار شده است.

بادرانی ها که فصل گذشته با ریخت و پاش های اساسی و داشتن مهرهای بزرگ نتوانستند کار بزرگی در لیگ رقم زنند این فصل سراغ مهدی پاشازاده رفتند.

پاشازاده با 4 صعود از لیگ دسته دوم به لیگ یک با تیمهای گسترش فولاد ، شهرداری تبریز ، پارس جنوبی جم ، شاهین شهرداری بوشهر رکورد دار این مهم است و فصل گذشته نیز تا نیم فصل هدایت تیم نساجی را بر عهده داشت که این تیم نیز با نکونام لیگ برتری شد حالا آمده تا با بادران اتفاق مهم دیگری را رقم زند.

در سوی مقابل حسین خطیبی در حالی هدایت تیم ماشین سازی را بر عهده گرفت که 90 درصد بازیکنان فصل گذشته خود را از دست داده و تا همین لحظه سرنوشت مالکیت آن به طور قطعی مشخص نشده است و پس از تغییر اسم های متعدد گفته می شود با نام بانی گستر و به عنوان نماینده ارومیه در لیگ شرکت خواهد کرد.

حسین خطیبی مربی جوان و بومی تبریزی ها در اولین گام باید با بازیکنان گمنام اما باانگیزه خود برابر شاگردان پاشازاده صف آرایی کند ، امتیاز این بازی در شروع کار می تواند برای هردو مربی ارزشمند و حیاتی باشد.

دو تیم بادران تهران و گسترش فولاد تبریز تاکنون هیچ دیداری نداشته اند و این دیدار اولین دیدار این دوتیم در طول تاریخ می باشد. البته ماشین سازی در بازی رفت فصل گذشته موفق شد در ورزشگاه یادگار امام، بادران را 2-1 شکست دهد و نارنجی‌پوشان نیز موفق شدند در بازی برگشت 2-0 حریف را شکست دهند. نکته جالب درخصوص این بازی، حضور کریم اسلامی در ترکیب بادران تهران است. اسلامی تاکنون موفق شده 2 گل را با پیراهن بادران به ماشین سازی بزند و چنانچه او بتواند در بازی فردا نیز گلزنی کند، به رکورد تاریخی جالبی دست پیدا خواهد کرد.

قضاوت این دیدار را مجید محمدی با کمک های عباس پورحمیدی و محمد شاکر بر عهده خواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی بادران تهران به شرح زیر می باشد:

 


ترکیب احتمالی بادران تهران