۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
اختصاصی «دی اسپورت»؛

مجید صالح: نیاز به اندکی زمان داریم

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تنها 21 روز است که هدایت تیم فجر را پذیرفتم و به طور حتم رفته رفته خود را به عنوان یک مدعی معرفی خواهیم کرد و تنها نیاز به اندکی زمان داریم.
کد خبر: ۸۲۹۰۱

به گزارش «دی اسپورت»؛ مجید صالح پس از شکست تیمش برابر اکسین البرز در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور، افزود: بدون تردید باید گفت اکسین تیمی با تجربه و با کیفیتی بود و به طورحتم سرمایه گذاری این تیم برای صعود به لیگ برتر است.
وی با بیان اینکه اکسین از جمله تیم هایی بود که کار خود را به موقع آغاز کرد، اضافه کرد: این تیم زمان کافی برای آماده سازی و انتخاب نفرات را داشته است و همین موضوع بر عملکرد فنی این بازی تاثیر خود را نشان می داد.
صالح با اشاره به اینکه هفته اول همواره سخت و دشوار است، اضافه کرد: از نتیجه بازی ناراحت نیستم زیرا زمان کافی برای آماده سازی نداشتیم و بدنسازی، بازی تدارکاتی و انتخاب نفرات را باید همزمان انجام می دادیم پس به طور حتم از لحاظ بدنی باید از تیم اکسین پایین تر باشیم.
سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: چند بازیکن جدید به جمع نفراتمان اضافه شدند که در اسرع وقت قرارداد خود را ثبت کرده و از هفته های آتی به کار خواهیم گرفت.
صالح با بیان اینکه همواره گفته می شود فوتبال لیک یک بر روی قاعده نیست اما در این دیدار شاهد بازی با کیفیتی از هر دو تیم بودیم، عنوان کرد: این بازی نوید داد که امسال شاهد لیگی جذابتر و با کیفیتر در لیگ یک خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه مشکلات بدنی مان از هفته های آتی بهبود می یابد، ادامه داد: از دقیقه هفتاد مشکلات بدنی مان خودش را نشان داد که این موضوع به دیر بسته شدن تیم مان باز می گردد.
سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه اگر کمی با تجربه تر عمل می کردیم حداقل به یک امتیاز لازم دست پیدا می کردیم، افزود: در لیگ یک امسال بین 10 تا 12 تیم کدعی حضور دارند و رقابت ها فشرده و همگی شانس صعود بهدلیگ برتر دارند.
وی در پایان با اشاره به اینکه دیدار شش امتیازی را به تیم اکسین البرز واگذار کردیم، اضافه کرد: تنها 21 روز است که هدایت تیم فجر را پذیرفتم و به طور حتم رفته رفته خود را به عنوان یک مدعی معرفی خواهیم کرد و تنها نیاز به اندکی زمان داریم.

 

خبرنگار: امیرحسین طالبی



ترند های روز