۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
اختصاصی «دی اسپورت»؛

صاحب جمعی: شانس گلزنی بیشتری داشتیم

مربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: فوتبال، فوتبال است و اینکه می گویند سبک لیگ یک با برتر متفاوت است، به چنین چیزی اعتقاد ندارم.
کد خبر: ۸۲۹۰۲

به گزارش «دی اسپورت»؛ مربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: فوتبال، فوتبال است و اینکه می گویند سبک لیگ یک با برتر متفاوت است، به چنین چیزی اعتقاد ندارم و خوشبختانه با جذب بازیکنان با تجربه و جوان که تجربه صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارند، امیدواریم به هدفمان که همان صعود لیگ برتر است، دست یابیم.
پیمان صاحب جمعی پس از پیروزی تیمش برابر فجرشهید سپاسی شیراز در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور، در غیبت فراز کمالوند در نشست خبری، افزود: قبل از هرچیزی باید خسته نباشید جانانه ای به کادرفنی و بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی داشته باشم که با تمام وجود در این دیدار خاضر شدند.
وی با بیان اینکه تیم اکسین در فصل جاری با تغییرات زیادی همراه بوده است، تصریح کرد: تا رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به گذشت شش هفته داریم و در برابر فجر شهید سپاسی، بازیکنان مان تنها بیست درصد از کیفیت لازم خود را به نمایش گذاشتند.
صاحب جمعی با اشاره به اینکه هرچه بازی به پیش رفت شاهد بازی با کیفیت تر و هماهنگ تری از تیم اکسین بودیم و شانس گلزنی با تعداد بیشتری داشتیم، اضافه کرد: در دو تا سه پست باید نفرات مورد نیازمان را جذب کنیم تا بتوانیم با رقبایمان بجنگیم و از سایر مدعیان صعود به لیگ برتر پیشی بگیریم.
مربی تیم فوتبال اکسین البرز خاطرنشان کرد: فوتبال، فوتبال است و اینکه می گویند سبک لیگ یک با برتر متفاوت است، به چنین چیزی اعتقاد ندارم و خوشبختانه با جذب بازیکنان با تجربه و جوان که تجربه صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارند، امیدواریم به هدفمان که همان صعود لیگ برتر است، دست یابیم.
وی در خصوص جدایی محمد نصرتی افزود: محمد نصرتی بازیکنی باخلاق و فوتبال فهم است اما در بحث های قراردادی به توافقات لازم دست پیدا نکرد و برایش آرزوی موفقیت دارم.
صاحب جمعی در پایان در خصوص علت نیمکت نشینی فرزاد حاتمی در این دیدار گفت: حاتمی دیر به جمع نفراتمان اضافه شده است و به دلیل دور بودن از شرایط ایده آل به عنوان بازیکن جانشین مورد استفاده قرار گرفت.

 

خبرنگار: امیرحسین طالبی