۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
از استعفای عظیمی تا مهلت 48 ساعته به هیات مدیره

بدهی ها مدیرعامل پاس را فراری داد!

پاس همدان به واسطه شرایطی که دارد یکی از خاص ترین تیم های تاریخ فوتبال ایران به شمار می رود.
کد خبر: ۸۲۹۵۷

ماجرای کش دار بدهی های سرسام آور این تیم به بازیکنان، مربیان و کارکنان طی فصل های قبل از یک سو و نامشخص بودن وضعیت نحوه تیمداری این باشگاه در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز لیگ 2 کشور از طرف دیگر وضعیت این تیم را مبهم و پیچیده تر از قبل کرده است.  

پاسی ها که با بمب خبرساز، چالشی و با چاشنی حاشیه یعنی سرمربیگری رضا عنایتی برای شروع لیگ دو استارت زدند، در آستانه مسابقات با استعفای مدیرعامل خود مواجه هستند.

امیر عظیمی بواسطه همین نامعلوم بودن اوضاع تیم به ویژه در پرونده های مالی گذشته، شاکیان و انبوه بدهی های سرسام آور ، با چالشی بزرگ روبه رو شده وهرگز نمی پذیرد به جای اینکه رویای صعود به لیگ یک را در سر می پروراند، به مدیر تسویه تبدیل شود.

بدهی های پاس به قدری نامعلوم و پرشمار است که هر روز نامه ای جدید دال بر شکایت طلبکاران به باشگاه پاس ارایه می شود.

با این اوصاف مدیرعامل باشگاه پاس هنوز شرایط حضورش در این تیم مهیا نشده، از سمت خود استعفا داد!

در واقع استعفای امیر عظیمی نه در حد حرف بلکه به صورت مکتوب به مسوولان اجرایی استان ارایه شد.

وی طی روزهای گذشته به دلیل بدهی های متعدد باشگاه پاس که ارتباطی به مدیریت او ندارد، به مراجع قضایی احضار شد.

عظیمی امروز نیز با شکایات طلبکاران سابق باشگاه پاس روبه رو شد و به همین دلیل تصمیم گرفت عطای مدیرعاملی را به لقایش ببخشد.

البته مسوولان هزینه ای 600 میلیون تومانی را صرف خرید امتیاز لیگ دویی کرده اند منتهی بدهی های سرسام آور پاس سبب شده تا حتی امیر عظیمی که حاضر بود برای این تیم در فصل جاری هزینه کند، قبل از شروع هر اقدامی استعفا دهد.

گفته می شود امسال تیم پاس برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور چیزی بالغ بر یک میلیارد تومان باید تسویه مالی به فدراسیون ارایه دهد.

البته به ازای میزان قراردادهای مالی کادر و بازیکنان این فصل نیز می بایست تسویه مالی به فدراسیون ارایه شود!

حالا به نظر شما مدیرعاملی پاس میلیارد تومان بدهکار ارزش ریسک کردن دارد!؟

تا به اینجا، امیر عظیمی، میراث دار بدهکارترین تیم لیگ دویی فوتبال ایران بوده است حال باید دید مسوولان آیا سنگینی بدهی ها را از دوش این باشگاه کم می کنند یا اینکه قرار است اقدامی دیگر صورت بگیرد!

پاس برای صعود نیاز به دوری از حواشی، رضایتمندی طلبکاران به ویژه بومی ها و کاهش میزان بدهی ها دارد تا همانند دو سال قبل با شوک ناگهانی AFC مبنی بر کسر 6 امتیاز و محروم شدن از صعود روبه رو نشود.

مسوولان اگر می خواهند پاس امسال بدون دغدغه امیدوار به صعود باشد می بایست ابتدا نسبت به بدهی های میلیاردی تیم چاره اندیشی کنند.

چیزی تا شروع مسابقات لیگ 2 باقی نماینده و اگر پاس نتواند برای تسویه کردن بخشی از بدهی ها تعیین تکلیف کند، چه بسا حق حضور با این نام را نداشته باشد.


 

* اعضای تیم پاس فقط 48 ساعت مهلت دادند

بازیکنان و کادر فنی تیم پاس فقط 48 ساعت مهلت دادند تا تکلیف این تیم برای حضور در لیگ 2 کشور مشخص شود در غیراینصورت همدان را ترک می کنند.

اعضای تیم شب گذشته با حضور در باشگاه پاس رسما اعلام کردند که نهایتا تا پس فردا (سه شنبه) تمرین می کنند و اگر شرایط پاس با این وضعیت ادامه یابد، همدان را ترک خواهند کرد.

با توجه به استعفای امیر عظیمی مدیرعامل پاس به دلیل عدم تعیین تکلیف بابت بدهی های گذشته و نپرداختن مطالبات سابق، حالا باید دید هیات مدیره پاس چه تدبیری خواهند اندیشید.



برچسب ها: پاس لیگ دو