۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
سرنربی بانی گستر ارومیه؛

خطیبی : مگر پاشازاده رئیس کمیته انضباطی است که در مورد نتیجه بازی رای صادر می کند

تیم فوتبال بانی گستر ارومیه به دلیل عدم صدور کارت بازیکنانش در هفته نخست لیگ آزادگان به میدان نرفت تا این دیدار لغو شود  
کد خبر: ۸۳۱۳۲

به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال بانی گستر ارومیه به دلیل عدم صدور کارت بازیکنانش در هفته نخست لیگ آزادگان به میدان نرفت تا این دیدار لغو شود ، لغو این دیدار باعث گردید تا اظهار نظرهایی از سوی سرمربی تیم بادران صورت گیرد که حسین خطیبی در واکنش به این اظهارات در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت : وظیفه یک مربی این است که بازیکنان مدنظرش را جذب و با انجام تمرین آنان را آماده مسابقه کند. ما پس از عقد قرارداد با بازیکنان مان، قراردادهای آنها را در هیات فوتبال ثبت کردیم، حالا اینکه چه مشکل اداری پیش آمده و کارت آنان صادر نشده را من مربی نباید پاسخ دهم.

 

وی ادامه داد : ما پیش از آغاز مسابقه این موضوع را با نامه نگاری به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام و از آنها درخواست کردیم تا بازی ما را به مانند دو بازی دیگری که به تعویق افتاد، عقب بیاندازند که حالا به هر ترتیب تا دقیقه ۹۰ این کار انجام نشد. امتیاز باشگاه بانی گستر به گروه جدیدی واگذار شده و فدراسیون و تمام مسئولین برگزاری مسابقه از این موضوع مطلع هستند. 

 

خطیبی در خصوص اینکه گفته می شود عدم صدور کارت بازیکنان تیمش به دلیل بدهی باشگاه گسترش فولاد بوده است بیان داشت : ما ابتدای آغاز فعالیت مان در تبریز حضور داشتیم و قراردادهای مان را در هیات فوتبال تبریز ثبت کردیم، حالا اینکه قراردادها از طریق اتوماسیون به فدراسیون ارسال شده یا خیر را نمی دانم و پیگیری این موضوع مربوط به مدیران باشگاه است. وظیفه من آماده سازی تیم است که کارم را انجام دادم به هر حال در خصوص این موضوع نیز هر چه قانون بگوید ما تابع آن خواهیم بود.

 

او در خصوص اظهارات پاشازاده که گفته است نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود بادران است گفت : مگر آقای پاشازاده رئیس کمیته انضباطی است که می‌گوید بازی باید به سود آنها اعلام شود؟ تصمیم در این رابطه نه در حیطه اختیارات من است و نه در حیطه اختیارات ایشان. مربیان بهتر است در حیطه اختیارات خودشان اظهار نظر کنند.

 

ایشان در مواجه با سوال خبرنگار دی اسپورت مبنی بر اینکه با توجه به اوضاع فعلی بازی بعدی شان برگزار خواهد شد یا خیر؟ بیان داشت : حقیقتا نمی دانم، تیم ما آماده مسابقه است و قراردادهای مان ثبت شده. حالا اینکه کارت بازی بازیکنان مان صادر می شود یا خیر را نمی دانم. 

 

خطیبی ادامه داد : ما در ارومیه مستقر شده ایم و تمرینات مان را در این شهر پیگیری می کنیم تیم‌ ما به دلیل نقل و انتقال امتیاز باشگاه مشکلاتی دارد و از طرفی دیرتر از سایر تیم ها کارمان را آغاز کردیم ولی با این وجود علیرغم کمبود در چند پست به بازیکنانم ایمان دارم و شک نکنید که در این فصل حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.