۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
در گفتگو با دی اسپورت؛

ایران نژاد : بیان مشکلات تیم زیبنده استان پهناور گیلان نیست

محسن ایران نژاد، مدافع سپیدرود رشت به دلیل مشکلاتی که در این تیم وجود دارد، از این تیم جدا شد.
کد خبر: ۸۳۱۳۸

محسن ایران نژاد در مورد پیوستنش به سپیدرود رشت به خبرنگار دی اسپورت گفت: در ابتدای فصل پس از تماس مربیان و انجام مذاکرات و توافق، کارم را با سپیدرود آغاز کردم ولی متاسفانه از همان ابتدا با حاشیه های مالکیتی باشگاه مواجه شدیم که همین مسأله یارگیری را برای ما سخت کرد.

 

 

ایران نژاد در ادامه گفت: پس از کش و قوس های فراوان بالاخره در حالی که تنها چند روز به آغاز مسابقات زمان باقی مانده بود، رای به نفع مالکیت آقای نوین داده شد ولی آغاز دیر تمرینات و عدم بدنسازی مناسب باعث شروع بدمان در لیگ شد که در این موضوع همه ما مقصر هستیم ولی باشگاه هم ساختار خوبی نداشت. با این وجود تصمیم گرفتیم خیلی از موضوعات را بیان نکنیم تا خدشه ای به شخصیت تیم وارد نشود زیرا به هر حال ما نام باشگاه سپیدرود رشت را یدک می کشیدم و اصلا دوست نداشتیم تیمی که خودمان عضوى از آن بودیم را کوچک کنیم.

 

 

ایران نژاد ادامه داد: حالا هم با اینکه از این تیم جدا شدم اصلا دوست ندارم به حواشی به وجود آمده دامن بزنم و به احترام مردم استان گیلان سکوت می کنم زیرا اگر قرار باشد همه اتفاقاتی که در این مدت رخ داده را شرح دهم برای استان بزرگی مانند گیلان اصلا جالب و زیبنده نیست. فقط می خواهم این را بگویم که من و هم تیمی هایم واقعا بدون هیچ گونه تمرکزی وارد بازی ها می شدیم و نتیجه اش این می شد که هیچ کدام از ما نتوانیم در حد خودمان ظاهر شویم.

 

 

محسن ایران نژاد در ادامه گفت: کادرفنی برای طراحی تمرینات و انجام کارهای تاکتیکی نیاز به آرامش و تمرکز دارد ولی متاسفانه مربیان ما به جای انجام این کارها باید تمام توان و زمان خود را صرف جمع کردن حواشی می کردند.

 

مدافع سپیدرود با بیان اینکه امیدوارم هر چه زودتر شرایط این تیم درست شود و نتایج خوبی کسب کند، افزود: به جرات می گویم که در مسابقاتی که حاضر می شدیم هیچ کم کاری از جانب بچه های تیم صورت نمی گرفت و تنها نداشتن تمرکز باعث رقم خوردن چنین نتایجی شد.

 

ایران نژاد دلیل جدایی اش از سپیدرود را اینگونه بیان کرد: دلایل زیادی بود که تصمیم گرفتم از سپیدرود جدا شوم. اول برداشتن فشار از روی کادر فنی چون به هر حال به صلاحدید اقای عزیزی به تیم سپیدرود آمده بودم ولی مهمترین دلیل جدایی ام این بود که احساس کردم نمی توانم با بودنم هواداران این تیم را خوشحال کنم و  به نظرشان احترام گذاشتم و از تیم سپیدرود جدا شدم. شاید با این کار یک فصل ورزشی را از دست بدهم ولی به هر حال تصمیمی که گرفتم را عملی کردم.

 

 

ایران نژاد در پایان در مورد اینکه برخی خبرگزاری ها عنوان کردند که وی از این تیم اخراج شده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و به خواست خودم به همکاری با باشگاه پایان دادم. در آخر هم برای تمام دوستانم که در این تیم حضور دارند و هواداران واقعی سپیدرود آرزوی موفقیت می کنم.