۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
دبیر هیات فوتبال گلستان؛

شکی : تشکیل تیم فوتبال گلستان در لیگ دسته دوم در نقطه صفر قرار دارد

دبیر هیات فوتبال گلستان گفت: تشکیل تیم فوتبال بزرگسالان گلستان در لیگ دسته دوم کشور در نقطه صفر قرار دارد و هنوز امتیاز این تیم هم خریداری نشده است.
کد خبر: ۸۳۱۶۱

به گزارش"دی اسپورت"، مرتضی شکی صبح امروز در مراسم تقدیر از ورزشی‌نویسان استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد : برخی این روزها می‌گویند هیات فوتبال پشت تیم لیگ دسته دومی که طرح خرید آن مطرح شده پنهان شده و می‌خواهد عملکرد ضعیف خود را با خرید این تیم خوب جلوه دهد.

 

وی ادامه داد: گلستان توان حضور در لیگ‌های کشوری را ندارد و علت آن هم مشکلات اقتصادی است و حتی زمانی که استاندار وعده تشکیل تیم فوتبال برای حضور در لیگ دسته اول را به مردم استان دادند، این تیم به لیگ دسته دومی تبدیل شدو تا امروز که خدمت شما عزیزان هستم، تشکیل تیم لیگ دسته دومی ما هم در نقطه صفر قرار دارد و هنوز حتی امتیاز تیم خریداری نشده است.

 

دبیر هیات فوتبال گلستان تصریح کرد: آقای استاندار با آن جایگاه آن هم این استاندار که در وزارت ورزش جایگاه قابل توجهی دارد نتوانسته شرایط دارا بودن استان از یک تیم لیگ دومی را برای استان فراهم کند چه انتظاری وجود دارد که هیات با این توان در این دوره تیم لیگ برتری را برای استان فراهم می‌کرد.

 

شکی درباره مطالب بیان شده درباره ناتوانی هیات در توسعه فوتبال، گفت: توسعه فوتبال نیازمند برنامه و شرایط اجرا است و ما در استان از ساماندهی مدارس فوتبال شروع کردیم و در گذشته 38 مدرسه فوتبال داشتیم که برخی از آنها غیرمجاز بودند و با همت اهالی فوتبال استان و رئیس هیات استان، امروز 79 مدرسه فوتبال مجاز داریم که در کنار آنها حدود پنج مدرسه غیرمجاز در استان وجود دارد.

 

منبع : فارس