۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
شوک در اروميه؛

بانى گستر منحل شد!

تيم فوتبال گسترش فولاد ( بانى گستر اروميه ) قصد حضور در ليگ دسته اول را ندارد.
کد خبر: ۸۳۲۴۷

به گزارش"دى اسپورت"؛ حدود يك ماه پيش بود كه محمدرضا زنوزى امتياز تيم دسته اولى گسترش فولاد تبريز را به اروميه واگذار كرد و تمرينات آماده سازى و اردوى پيش فصل اين تيم نيز زير نظر حسين خطيبى پيگيرى شد اما اين تيم هفته اول به دلیل مشکلات انتقالی و مالکیتی و عدم صدور مجوز بازی بازیکنانش نتوانست جواز حضور در مسابقات را بگيرد.

 

از اروميه خبر مى رسد مسئولان ارومیه ای صبح امروز در جلسه اى كه با مسئولين باشگاه و تیم بانی گستر برگزار کرده اند آب پاكى را روى دست تيم خطيبى ريخته و اعلام کرده اند که دیگر تمایل و قصد تيمدارى را ندارند.

 

آنها دليل عدم تيمدارى خود را حمايت از تيم هاى فوتبالى اين شهر اعلام داشته اند ، اين در حالى است كه فصل گذشته عدم حمايت مسئولين این شهر در نهایت موجب گردید تا شهردارى (شهید باکری) ارومیه به ليگ دسته سوم سقوط و در نهايت امتياز دسته سومی این تیم نيز واگذار گردد.

 

مسئولين آذربايجان غربى با سقوط شهردارى (شهید باکری) اروميه به دسته سوم سوء مديريت خود را به نمايش گذاشته بودند و حال نیز سهميه لیگ یکی كه به شهر آنان واگذار شده بود بر باد رفت.

 

حال اين سوال مطرح مى شود كه آيا مالك گسترش فولاد ( محمدرضا زنوزى ) از خود راضى خواهد بود که اين گونه يك سهميه ليگ يكى آذربايجان را از بين ببرد؟ از سوی دیگر سرنوشت حدود ٤٠ نفر كه به این تیم ملحق شده بودند و از ساير تيم ها نیز پيشنهاد داشتند به اين تيم گره خورده بود كه با انحلال بانى گستر مجبور به ترک اردوى تيم شده و حال خانه نشين شدند.

 

طبق اخبار موثق مسئولين ورزش آذربايجان غربى طى هفته گذشته با انواع سنگ پرانى ها مانع از فعاليت و تمرين بانى گستر در ارومیه شده و سرانجام امروز این موضوع پیش از پش علنى و تيم بانى گستر منحل گرديد.

 

اين خبر تاسف بار شوک بزرگى براى اهالى فوتبال آذربايجان بود كه بايد طى روزهاى آينده مورد بررسى بيشترى قرار گيرد.

 

٢٤ مرداد ماه تبديل به يكى از سياه ترين روز فوتبال آذربايجان خواهد شد كه تاريخ این روز را به هیچ عنوان فراموش نخواهد كرد.