۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
اختصاصی دی اسپورت

روز ناموفق خط دفاعی استقلال مقابل صالحی

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در روز درخشش ابراهیم صالحی موفق به شکست حریف نامدار خود استقلال تهران شد.
کد خبر: ۸۳۲۹۷

به گزارش " دی اسپورت " ، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته چهارم لیگ برتر کشور و در ورزشگاه خانگی خود در حضور هوادارانش مقابل تیم آماده و پرستاره استقلال به برتری دلچسب یک بر صفر دست یافت.


در این دیدار شاهد دو نیمه متفاوت بودیم و شاگردان مهدی تارتار در نیمه اول با ارائه بازی زیبا و دلچسب کار شاگردان وینفرد شفر را یکسره کردند تا به لطف درخشش ابراهیم صالحی پیروز به رختکن برود.






در نیمه دوم طبیعی بود که استقلال برای جبران گل خورده روی دروازه پارسی ها فشاور آورده تا از شکست فرار کند ولی خط دفاعی پارس جنوبی همچو خط حمله اش نیز روز موفقی را پشت سر گذاشتند و بارها حملات مهاجمین استقلال را خنثی کردند.


در این دیدار و خصوصاً در نیمه اول ابراهیم صالحی مرد موفق این میدان بود و روی زمین و هوا بارها خط دفاعی استقلال را بهم ریخت تا مدافعین گرانقیمت آبی ها پایتخت در مهار این مهاجم بلند بالای جمی ها ناتوان بمانند.






مهاجم بومی پارس جنوبی با گامهای بلند خود به راحتی مدافعین استقلال را جا گذاشت و در یک صحنه نیز در نیمه اول با دخالت مدافع استقلال موفق شد گل برتری نماینده استان بوشهر را به ثمر برساند و ورزشگاه را غرق در شادی کند.


صالحی در نبردهای هوایی نیز موفق کرد و در این مصاف که بیشتر مواقع محمد دانشگر مامور مهار او بود عملکرد بهتری نسبت به بازیکن هم استانی خود داشت .
در نیمه دوم گرچه استقلال برای جبران گل خورده حمله ور شد ولی وجود صالحی با انگیزه در خط حمله پارسی ها ذهن مدافعان استقلال را مخدوش کرده بود و در ضدحملات وقتی صاحب توپ میشد خط دفاعی آبی پوشان را بهم میریخت و این امر باعث شده بود تا آنها تمرکز لازم را نداشته باشند و مدافعین استقلال نتوانند در حملات تیمشان شرکت کنند.

 






پارس جنوبی در روزی برد که از حمایت نود دقیقه ای هوادارانش برخوردار بود و بازی خوب ابراهیم صالحی نیز به کمک آنها آمد تا تارتار و شاگردانش یک سه امتیاز شیرین تر از خرمای جم را تقدیم به هوادارانشان کنند.

 

 

 

خبرنگار : محمد زائری



ترند های روز