۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

میزبانی ما را فدراسیون تایید می‌کند نه آقای خطیر!

دی اسپورت:مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: استاندارد بودن میزبانی ما را فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تعیین می‌کنند نه معاون باشگاه استقلال.
کد خبر: ۸۳۳۶۳

به گزارش" دی اسپورت":مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: استاندارد بودن میزبانی ما را فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تعیین می‌کنند نه معاون باشگاه استقلال.

بهرام رضائیان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود هر دو تیم بازی با کیفیتی را به نمایش گذاشتند و ما هم خیلی زود به گل رسیدیم و از گل‌مان محافظت کردیم و توانستیم در خانه و نزد هواداران خودمان یک پیروزی خوب را به دست بیاوریم.

 

وی در مورد اینکه علیه هواداران باشگاه پارس جنوبی جو سازی شده بود گفت: خوشبختانه مسابقه در جو خیلی خوبی برگزار شد و تماشاگران از دیدن یک مسابقه لذت بردند.

 

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد اینکه معاون باشگاه استقلال مدعی شده که میزبانی این باشگاه استاندارد نیست اظهار داشت: استاندارد بودن میزبانی باشگاه ما را فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تعیین می‌کنند نه آقای خطیر که معاون باشگاه استقلال است. تیم‌های میهمان خودشان باید هتل را رزرو کنند و باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان و سایر تیم‌های دیگر در لیگ برتر هم خودشان هتل رزرو می‌کنند.

 

 

منبع:فارس



ترند های روز