۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

حواشی عجیب و غریب دیدار مشکی پوشان - خونه به خونه بابل

تیم فوتبال مشکی‌ پوشان در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک، موفق شد، در یک دیدار پرحاشیه تیم خونه‌به‌خونه بابل را شکست دهد.
کد خبر: ۸۳۴۸۰

به گزارش"دی اسپورت"، در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور، عصر دیروز دو تیم مشکی‌پوشان و خونه‌به‌خونه بابل در ورزشگاه امام رضا (ع)  به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم مشکی‌پوشان با تک گل امیرحسین صالحی به‌برد دست یافت.

 

دو تیم برای آغاز فصل با مشکلات مختلف روبه رو بودند تا آنجا که هنوز وضعیت دو تیم برای ادامه رقابت‌ها مشخص نیست.

 

تیم مشکی‌پوشان قبل از بازی دیروز با مشکل ثبت قرارداد بازیکنانش روبه‌رو بود و آرمین رهبر مدیر تیم برای رسیدگی به‌امور باشگاه، صبح دیروز در فدراسیون فوتبال حضور داشت که در نهایت با مساعدت اصولی عضو شورای شهر و تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد در تماس با رئیس فدراسیون فوتبال، فرصتی دو هفته برای رفع مشکلات به‌مشکی‌پوشان داده شد.

 

مشکی‌پوشان در بازی دیروز فقط 4 بازیکن روی نیمکت داشت، از سوی دیگر تا دو ساعت قبل از آغاز بازی، وضعیت ورزشگاه میزبان نامشخص بود که با مساعدت هاشمی جواهری مدیرکل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، مجوز بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) صادر شد.

 

تیم مشکی‌پوشان علاوه بر این در دیدار امروز در تامین البسه نیز با مشکل مواجه بود و دقایق زیادی از بازی بازیکنان این تیم برای چسباندن شماره روی پیراهن خود در کنار زمین حضور داشتند.

 

علی حنطه سرمربی تیم مشکی‌پوشان در دقایق پایانی نیمه از کنار زمین اخراج شد و در ادامه کار از روی سکو، هدایت تیم خود را بر عهده داشت، آرمین رهبر نیز که در حین بازی از فرودگاه به‌استادیوم رسید، کنار زمین حضور داشت.

 

بعد از حضور حنطه در روی سکو، نیمکت تیم خونه‌به‌خونه به حضور وی در پشت نیمکت خود اعتراض داشتند که در اقدامی عجیب یکی از ماموران نیروی انتظامی در پشت نیمکت تیم خونه‌به‌خونه قرار گرفت تا مانع از حضور حنطه در پشت نیمکت این تیم باشد.

 

مربیان تیم مشکی‌پوشان به‌دلیل صادر نشدن کارت از روی سکو نظاره‌گر بازی بودند که در نیمه دوم دو نفر از مربیان به‌نیمکت اضافه شدند.

 

در پایان این بازی پرحاشیه با تک گل نیمه اول الیاس صالحی با حساب 1_ صفر به‌سود مشکی‌پوشان به‌پایان برسد.



ترند های روز