۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
سرمربی مشکی پوشان مشهد؛

حنطه : شرایط ما با تیم‌های محلی تفاوت ندارد/ باید از همین اول امتیاز جمع کنیم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت : اصلا شرایط کنونی تیم ما شباهتی با تیم لیگ یکی ندارد و به شرایط یک تیم محلی شبیه‌تر است.
کد خبر: ۸۳۴۸۱

به گزارش"دی اسپورت"، علی حنطه پس از برتری تیمش برابر خونه به خونه بابل اظهار داشت : سه امتیاز اول برای ما اهمیت داشت و باید از همین ابتدای لیگ امتیازات را جمع کنیم، امروز 9 بازیکن را در اختیار نداشتیم، بهتر است مربی حریف به مسائل تیم خودش فکر کند، امروز اگر پیگیری خداداد عزیزی نبود شاید اجازه بازی هم نداشتیم، با چسب شماره روی پیراهن زدیم، تا لحظاتی قبل از شروع بازی حتی ممکن بود سه بر صفر بازنده شویم.

 

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان افزود: از حمایت مسؤولان شهر مشهد تشکر می‌کنم، اما اگر قرار باشد تیم ادامه بازی‌ها را شرکت کند این نوع تیمداری خوب نیست اما اگر شرایط تغییر نکند انحلال تیم بهترین گزینه است. 

 

وی در خصوص اخراج از کنار زمین گفت: فقط به بازیکن خودم گفتم با داور بحث نکنید تا کار خود را انجام بدهد اما از کنار زمین اخراج شدم، در روی سکو منطقه فنی من بزرگتر شد که موقعی که سمت نیمکت خونه‌به‌خونه می‌رفتم با اعتراض کادر فنی این تیم مواجه شدم که بعد از این مورد یکی از ماموران انتظامی در پشت نیمکت تیم خونه‌به‌خونه قرار گرفت و هر موقع به سمت نیمکت خونه‌به‌خونه نزدیک می‌شدم تذکر می‌داد.



ترند های روز