۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
اختصاصی دی اسپورت؛

کمیته داوران دست به کار شد / داور دیدار رده بندی جام جهانی در قائمشهر

نساجی مازندران پس از ۲۴ سال به سطح اول فوتبال کشور صعود کرد ولی در سه هفته اخیر لیگ برتر به دلیل اشتباهات مکرر داوران، نتوانست با نتایج دلخواه زمین مسابقه را ترک کند.
کد خبر: ۸۳۵۰۴

به گزارش"دی اسپورت"؛ با رسیدن به هفته چهارم دیدارهای لیگ برتر، قائمشهری ها با نظر کارشناسان داوری در سه هفته اخیر متضرر شده اند، به طوری که در هفته دوم یک پنالتی برای تیم نساجی مقابل تراکتورسازی تبریز گرفته نشد تا شاگردان نکونام اولین ضرر خود را از داوری دیده باشند. پس از آن در هفته سوم لیگ برتر نساجی رو در روی پارس جنوبی جم قرار گرفت و در حالی بازی با نتیجه یک - یک در جریان بود، نساجی یک گل به ثمر رساند که از سوی کمک داور به اشتباه آفساید اعلام شد تا اعتراض مدیران و مربیان این تیم به سر حد خود برسد. 

 

نماینده استان مازندران در هفته چهارم مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت و با نتیجه 2-1 مقابل شاگردان پورموسوی شکست خورد. به اعتقاد کارشناسان داوری پنالتی اول فولاد درست نبوده و به اشتباه برای این تیم  گرفته شده است. 

 

حالا با نظر کمیته داوران علیرضا فغانی، داور ایرانی حاضر در جام جهانی قضاوت دیدار نساجی و نفت مسجدسلیمان را بر عهده دارد تا از این لحاظ طرفداران پر شور نساجی نفس راحتی را بکشند.