۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
در آستانه دیدار مقابل خونه به خونه

صالح : بازی راحتی مقابل خونه به خونه نخواهیم داشت

مجید صالح : بازیهای لیگ یک سخت است و حریف آسان و راحتی وجود ندارد .
کد خبر: ۸۳۵۲۱

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در هفته سوم رقابت های لیگ یک روز شنبه در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف خونه به خونه خواهد رفت که در خصوص آخرین وضعیت این تیم شیرازی و در پایان تمرین امروز صبح به سراغ مجید صالح رفتیم و نظرات این مربی با تجربه را شنیدیم.


مجید صالح ضمن ابراز رضایت از شرایط تیمش به خبرنگار دی اسپورت گفت : خدا را شکر شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و ما نسبت به وضعیت ابتدایی فصل و با توجه به اینکه تیم دیر بسته شد بازی به بازی بهتر شدیم .


وی در خصوص حریف روز شنبه تیمش هم اظهار داشت : بازیهای لیگ یک سخت است و اعتقادی به بازی راحت و بدون دردسر ندارم . آقای محمدی نیز کادر فنی خوبی تشکیل داده گرچه خونه به خوه هم دیر بسته شد ولی در بازی قبل نمایش خوبی داشت و نشان داد تیم دست و پا بسته ای نیست .






سرمربی فجر گریزی به غایبین تیمش در این دیدار هم زد و اضافه کرد : خوشبختانه محرومی در این دیدار نخواهیم داشت فقط بازیکنانی مثل حمید جوکار ، سیامک کوهنورد و رامین دهقانی به دلیل مصدومیت جزیی که داشتند همراه ما نخواهند بود .


مجید صالح سرمربی فجر سپاسی در خصوص آخرین وضعیت سلمان بحرانی بازیکن جدید تیمش هم افزود : ایشان بازی قبل در ترکیب اصلی تیم به میدان رفت ولی کادر فنی تصمیم گرفت در این دیدار همراه تیم نباشد و در شیراز به تمرینات بدنی بپردازد تا به شرایط ایده آل خود برسد .

گفتگو : محمدرضا زائری