۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
شاهین در فکر اولین برد / ابهام در برگزاری بازی

پیش بازی دیدار تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری تبریز

تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری تبریز در یکی از حساسترین دیدارهای هفته سوم لیگ دسته اول کشور از ساعت 20 فردا شب در ورزشگاه شهید بهشتی به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۸۳۵۴۶

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور فردا نیز با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال شاهین شهرداری در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میزبان تیم بلاتکلیف شهرداری تبریز خواهد بود .

 

دیداری که برگزاری آن در هاله ای از ابهام قرار دارد و گفته میشود شهرداری تبریز در این دیدار حاضر نخواهد شد و در آنسو نیز شاهینی ها اعلام کردند که اسیر حواشی نخواهند شد و با تمام قوا آماده این دیدار خواهند بود .





 

دیداری که برای شاهینی ها تداعی بخش خاطره صعود آنها به لیگ برتر است و خیلی مصمم هستند که به اولین سه امتیاز خود در حضور هوادران پرشورشان دست پیدا کنند .

 

فکری و شاگردانش لیگ را با دو تساوی ارزشمند شروع کردند و دو تیم خوب و مدعی گل گهر سیرجان و بادران  را با تساوی یک بر یک در خانه و تهران متوقف کردند .

 

گرچه بوشهری ها اعتقاد داشتند در این دو بازی داور مسابقه گل های سالم آنها را مردود علام کرده است  و حقشان برد بود.

 








اما باشگاه شهرداری تبریز که در شوک تیم داری یا عدم تیم داری مانده ، فقط در هفته اول این رقابت ها به میدان رفتند و در مقابل آلومینیوم متحمل شکست یک بر صفر شدند و اگر در بازی فردا در بوشهر حاضر شوند قطعاً دوست ندارند دست خالی به خانه برگردند.

 

شهرداری چی ها لیگ امسال را با حیدر جعفری استارت زدند و با حضور بازیکنان با تجربه ای همچو : مهدی قریشی ، محمدرضا زینال خیری ، رسوا پیرزاد و احمد کامدار می توانند در حد یک مدعی ظاهر شوند .





 

قابل ذکر است که این دیدار حساس را آقایان عبدالنبی پورخلف  به کمک های  رحیم حاجی پور ، مرتضی شهریاری و رضا تارخ  سوت خواهند زد و ناظر  این دیدار نیز حمید نظری خواهد بود.

 

 

 

خبرنگار : محمد رضا زائری



ترند های روز