۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
ملوان در اندیشه جبران کسری / مس در فکر صدرنشینی

پیش بازی دیدار تیمهای مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی

مس رفسنجان و ملوان بندر نزلی در ورزشگاه شهدا شهر رفسنجان برگزار کننده حساسترین دیدار هفته سوم لیگ یک خواهند بود .
کد خبر: ۸۳۵۴۷

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور بعداز ظهر فردا با دیدار حساس تیمهای مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی از ساعت 18:45 در ورزشگاه شهدا شهر رفسنجان برگزار خواهد شد .

 

دیداری که برای هر دو تیم سه امتیازش حیاتی خواهد بود و مسی ها که با علی سامره لیگ را طوفانی آغاز کردند در اولین گام با 4 گل در شیراز قشقایی را شکست دادند ولی در خانه مقابل اروند خرمشهر با تساوی دو بر دو متوقف شدند.





مس تا اینجای کار تیمی هجومی و زهر دار نشان داده و اکبر صغیری 4 گله را در خط حمله دارد تا سامره نشان دهد همچو دوران بازیگری میل زیادی به گلزنی داشته باشد.

 

نارنجی پوشان شهر رفسنجان در این فصل نفرات خوبی همچو : برادران حیات منش ، امین مشایخ ، محمد حسین مهر آزما و .... را جذب کردند تا نشان دهند به عنوان یک مدعی در صدد صعود به لیگ برتر خواهند بود .





اما تیم ریشه دار و قدیمی ملوان بندر انزلی که با کسری 6 امتیاز لیگ را شروع کرده با فرهاد پور غلامی شروعی امیدوار کننده نداشته گرچه 4 امتیاز از دو بازی را کسب کرد تا آن کسری کمرنگ تر شود.

 

قوی سپید انزلی در اولین گام بدلیل عدم حضور خونه به خونه سه امتیاز راحت گرفت ولی در دومین دیدار در خانه با تساوی یک بر یک مغلوب قشقایی شد که در اولین گام با 4 گل در خانه مغلوب حریف فردای تیمش شده بود و این تساوی تلخ نگرانی هواداران ملوان را بیشتر کرد .





ملوانی ها خیلی امیدوارند تا با حضور مهره های همچو سعید سالار زاده ، امین جهان عالمیان ، وحید حیدریه ، دانیال ماهینی و .... ضمن جبران کسری شش امتیازی پس از چند سال حضور در لیگ یک صعودی مقتدرانه به لیگ برتر داشته باشند .

 

قابل ذکر است این دیدار حساس را آقایان : حسین زیاری به کمکهای مهدی سیفی ، محمدعلی رضایی و عباس صادقی سوت خواهند زد و  - ناظر داوری نیز  مسعود فرح نیا می باشد .

 

 

خبرنگار : محمدرضا زائری

 



ترند های روز