۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
مالک مشکی پوشان مشهد؛

عباسی : اگر تا بازی بعدی شرایط مهیا نشود مشکی‌ پوشان منحل خواهد شد

مالک باشگاه مشکی‌پوشان گفت : احساس می‌کنم مسئولان مشهد هم به دنبال منحل شدن تیم مشکی‌پوشان هستند، اگرتا بازی بعدی زمین برای این تیم مهیا نشود، صد درصد باشگاه مشکی‌پوشان منحل خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۵۵۲

به گزارش"دی اسپورت"، محمدرضا عباسی در خصوص اینکه باشگاه مشکی‌پوشان به خرمشهر سفر نکرد و اسپانسر قرارداد خود را یکطرفه با این تیم لغو کرد، گفت: متأسفانه وقتی اسپانسر از زیر کار در رفت، دیگر نمی‌شود کاری کرد. ۲۴ ساعت قبل از بازی به ما اعلام کرد که دیگر کاری نمی‌کند در صورتی‌که به ما گفته بود بلیت‌های بازی را هم تهیه کرده است، وقتی متوجه شدیم دیگر اسپانسر تیم نیست سعی کردیم با چنگ و دندان بلیت تهیه کنیم، اما متأسفانه اصلاً بلیتی وجود نداشت.کاری به گرانی بلیت نداریم اما بلیتی در آژانس هواپیمایی نبود که تهیه کنیم.

 

وی در ادامه گفت: اول فصل اعلام کردیم به خاطر شرایط مالی نمی‌توانیم دیگر تیم‌داری کنیم سعی کردیم از اسپانسر استفاده کنیم. متأسفانه شناخت کافی نسبت به اسپانسر نداشتیم. جالب اینجاست که اسپانسر هزینه‌ای نکرده است که قرارداد خود را لغو کرد، اگر هزینه می‌کرد می‌خواست چه کارکند، فقط یک مشت بدهی برای باشگاه گذاشته است. در حال حاضر بلاتکلیف هستیم. اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند باید به فکر منحل شدن تیم مشکی‌پوشان باشیم. مجبور نیستیم که تیم‌داری کنیم وقتی کسی به ما کمک نمی‌کند.

 

عباسی در ادامه تأکید کرد: همین الان نامه‌ای به دست من رسید که هیچ زمینی را در اختیار باشگاه مشکی‌پوشان قرار نمی‌دهند حتی زمین ورزشگاه امام رضا در اختیار پدیده است. ورزشگاه ثامن هم به علت تغییرات تخریب شده تا بازسازی شود. ورزشگاه تختی نیز مورد قبول سازمان لیگ قرار نگرفته است، با این شرایط احساس می‌کنم باید به فکر منحل شدن تیم باشیم. وقتی زمین بازی و تمرین نداشته باشیم، به نظر شما می‌توانیم در لیگ دسته اول بازی کنیم.

 

مالک باشگاه مشکی‌پوشان در ادامه تأکید کرد: باید به فکر منحل شدن تیم مشکی‌پوشان باشیم؛ این اتفاق بهتر از این است که روزی ۱۰ بار تیم را منحل کنیم. یک روز به بازی درخرمشهر نرسد، یک روز زمین بازی و تمرین نداشته باشیم، حتی بازی هفته گذشته مقابل خونه‌به‌‌خونه دقیقه ۹۰ زمین بازی برای تیم مهیا شد. این مشکلات تیم ما است و هیچکس کمک نمی‌کند و برای ما همچنان جای سؤال دارد، چرا مسئولان به فکر نیستند. در ورزش همیشه مثال قدیمی وجود دارد و می‌گویند پهلوان زنده را عشق است. همه به دنبال موفقیت هستند تا بخواهند عکس بگیرند و خودی نشان دهند. زمانی که تیمی به مشکل می‌خورد هیچ کس در اطراف نیست.

 

عباسی در ادامه در خصوص اینکه اگر در بازی بعدی شرکت نکنید حتی از سوی سازمان لیگ هم حذف خواهید شد، اظهار داشت: اگر بازی بعدی زمین بازی برای این تیم مهیا نشود، صد درصد باشگاه مشکی‌پوشان منحل خواهد شد. وقتی زمینی برای بازی و تمرین نداشته باشیم، به نظر شما می‌توانیم ادامه بدهیم. احساس می‌کنم مسئولان مشهد هم به دنبال منحل شدن تیم مشکی‌پوشان هستند.

 

وی در پایان گفت: ما از اول هم گفتیم توان اداره تیم را نداریم، اگر مشکی‌پوشان منحل شود خیلی بهتر است که چشم به دست کس دیگری داشته باشیم تا بخواهد به ما کمک کند. ما به خداداد عزیزی، اختیار تام دادیم تا بتواند شرایط خوبی را برای تیم مهیا کند. با اسپانسری مذاکره کند، اما متأسفانه کاری انجام نمی‌شود و هیچ کس به تیم مشکی‌پوشان کمک نمی‌کند. مطمئن باشید اگر شرایط تا هفته آینده مهیا نشود مشکی‌پوشان منحل خواهد شد.

 

منبع : فارس



ترند های روز