۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

ميرابى: آرمین رهبر مقصر مشكلات سياه جامگان است / سعى كردم جلوى انحلال را بگيرم!

ساعتی پیش آرمین رهبر، سرپرست باشگاه سیاه جامگان طی مصاحبه ای مقصر عدم سفر تیم را اسپانسری که باشگاه جذب کرده دانست. به همین دلیل با محسن میرابی، اسپانسر باشگاه سیاه جامگان تماس گرفتیم تا صحبت های ایشان را نیز بشنویم.
کد خبر: ۸۳۵۶۳

محسن میرابی در مورد اتهاماتی که آرمین رهبر، سرپرست باشگاه سیاه جامگان به وی وارد کرده به خبرنگار دی اسپورت گفت: ما قرارداد اسپانسری را با باشگاه سیاه جامگان منعقد کردیم ولی این قرارداد موقعی اعتبار دارد که تیم به مسابقه اعزام شود. تمام بندهای قرارداد بین من و باشگاه مشخص است. من اسپانسر باشگاه هستم و از ابتدا قرار نبود تیمداری کنم، وقتی تیمی به مسابقه اعزام نمی شود، باید هزینه چه چیزی را بپردازم؟

 

وی ادامه داد: در جلسه روز سه شنبه که با حضور آقایان عباسی، حسینی، رهبر، حنطه و عزیزی داشتیم، از قبل مقرر شده بود که به دلیل عدم توانایی انجام هزینه، تیم را منحل شده اعلام کنند یا به کس دیگری واگذار کنند. در آن جلسه به بنده گفتند که شما کارهایی که مربوط به ما است را هم می توانید انجام دهید یا تیم را واگذار یا منحل اعلام کنیم؟ که من ۲۴ ساعت زمان خواستم تا تمام بدهی ها و ریز هزینه ها را استخراج کنم و جواب اینکه می توانم تیم را تحویل بگیرم یا خیر را به آنها بگویم. پس از گذشت ۲۴ ساعت اعلام کردم که وقتی شما هزینه های تیم را پرداخت نمی کنید من آمادگی خرید تیم را دارم.

 

میرابی با بیان اینکه پنجشنبه به من اعلام شد که هزینه های سفر به علاوه پول خروجی بازیکنان و باقی هزینه ها را پرداخت کنم تا روز شنبه که دوباره در جلسه حضور یابیم و حرف بزنیم گفت: پس از شنیدن این حرف ها من مخالفت کرده و گفتم اگر قصد واگذاری دارید همین حالا این کار را انجام دهید، زیرا این مسافرت چیزی حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد و اگر شنبه بخواهید تیم را منحل اعلام کنید، من ۱۰۰ میلیون تومان بی دلیل هزینه کرده ام! آنها گفتند که خبر می دهند .

 

اسپانسر باشگاه سیاه جامگان افزود: من قصد خرید تیم را نداشتم و خودشان به دنبال انحلال باشگاه بودند که پس از آن من گفتم با تمام داستان هایی که تیم دارد، باشگاه را تحویل می گیرم. آقای عزیزی شاهد هستند که گفتم هزینه ها، بدهی آقای میثاقیان، دیگر بدهی ها، ۲۰ درصد پول بازیکنان، هزینه خروج از استان بازیکنان و هزینه سفر را پرداخت می کنم. حتی من بیعانه هزینه بلیط را پرداخت کردم، هتل پارسیان خرمشهر را رزرو کردم و تمام کارها را انجام دادم ولی به یکباره روز گذشته همه چیز تغییر کرد و گفتند اگر تیم را می خواهید باید علاوه بر پرداخت نقدی یک میلیارد تومان، سه میلیارد هم چک ضمانت به باشگاه بدهید ولی من گفتم که ارزش تیم در این حد نیست زیرا ۲۶۵ هزار دلار بدهی خارجی دارد، یک میلیارد بدهی قرمز فدراسیون فوتبال را دارد، یک میلیارد و اندی هم بدهی در راه دارد، هزینه های امسال هم برای رفت و برگشت یک و نیم میلیارد تومان است، به علاوه دو میلیارد مبلغ قرارداد بازیکنان که در مجموع می شود هشت میلیارد تومان در حالی که ارزش تیم سه و نیم میلیارد تومان است.  در ادامه گفتم یک میلیاردی که می خواهید را به شما نمی دهم و همین پول را تنها برای هزینه جاری باشگاه را پرداخت می کنم.

 

 

میرابی ادامه داد: من به قرارداد اسپانسری خودم پایبندم در صورتی که تیم منحل نشود. آقای عباسی یا باید هزینه هایی که به عهده من نیست را پرداخت کند و یا تیم را واگذار کند، راه دیگری ندارد. آن وقت آقای رهبر می گوید من مقصر هستم در صورتی که در هیچ کجا اسپانسر پول خروجی و تمام هزینه ها را پرداخت نمی کند. این آقا می خواهد من را مقصر اعلام کند، در صورتی که مردم باید بدانند که قرار بود سه شنبه تیم منحل اعلام شود. این موضوع را آقای عزیزی می توانند شهادت بدهند که من جلو انحلال باشگاه را گرفتم ، آن وقت گفتند که باید یک میلیارد پول نقد و سه میلیارد چک ضمانت بدهید که من گفتم مبلغ نقدی را برای تیم هزینه می کنم و چک را در اختیار هیات فوتبال خراسان می گذارم .

 

میرابی ضمن بیان اینکه تمام مشکلاتی که بین من و باشگاه سیاه جامگان به وجود آمده مسببش آقای رهبر است، گفت: مشخص نیست چه منافعی در میان است که اقای رهبر حرف های من و باشگاه را درست به یکدیگر نرسانده است، به طوری که لحظاتی پیش آقای عباسی از طریق یکی از دوستان به من اطلاع دادند که ما گفتیم یک میلیارد تومان بدهی باشگاه را متقبل شوم و سه میلیارد نیز چک در اختیار باشگاه قرار دهم تا آنها بتوانند هزینه ها را انجام دهند. بنده هم با این شیوه موافق بودم و قصد انجامش را داشتم ولی همین آقای رهبر که نمی دانم چه منافعی از درست نشدن این نقل و انتقال دارند و دوست ندارند این کار انجام شود به من گفتند که آقای عباسی می گویند مبلغ یک میلیارد برای خرید امتیاز باشگاه به حساب آقای عباسی واریز کنم تا آقای عباسی کنار بکشند و امتیاز باشگاه واگذار شود. پس از شنیدن حرف های آقای رهبر حتی من از وی سوال کردم که شما این مبلغ را می خواهید برای هزینه ها خرج کنید یا به آقای عباسی پرداخت کنید که گفتند این مبلغ تنها برای انتقال باشگاه است که آقای عباسی طلب کرده اند ولی آقای عباسی از طریق دوست مشترک مان به بنده گفتند که ما این مبلغ را برای هزینه های جاری باشگاه مانند طلب آقای میثاقیان و ... می خواستیم.

 

محسن میرابی در ادامه گفت: نمی دانم چرا آقای رهبر در مصاحبه هایش تا این حد علیه من صحبت میکنند و می خواهد من را بد جلوه دهد تا رابطه من و آقای عباسی خراب شود، در صورتی که من و آقای عباسی هیچ مشکلی نداریم و تمام حرف و حدیث ها از زمانی آغاز شد که این آقا شدند راوی بین من و آقای عباسی و قطعا منافعی دارند که حرف ها را درست منتقل نمی کنند و به دنبال این هستند که این نقل و انتقال انجام نشود.

 

 

 

اسپانسر باشگاه مشهدی ادامه داد: واقعا نمی دانم چرا آقای رهبر به دنبال خراب کردن نام من است و می خواهد من را مقابل مردم و هواداران قرار دهد. البته شک ندارم که تمام این اتفاقات تنها به دلیل از بین رفتن منافع شخص ایشان است. من خیلی چیزها در مورد این آقا شنیده بودم ولی واقعا فکر نمی کردم که درست باشد ولی حالا متوجه شدم که همه حرف هایی که در مورد این آقا گفته می شد، درست بود.‌تمام مشکلاتی که باشگاه دارد مانند عدم حضور تیم در خرمشهر و هر چه که باشگاه سیاه جامگان با آن دست به گریبان است تنها مقصرش آقای رهبر است.

 

وی افزود: من برای خرید بلیط، تقبل هزینه ها، پرداخت پول خروجی بازیکنان، پرداخت طلب آقای میثاقیان و ... هیچ مشکلی نداشتم و ندارم و آقای عباسی نیز مرد محترمی هستند ولی این آقا تنها به دلیل منافع شخصی خودشان و بردن برخی بازیکنان به هیات فوتبال و ثبت قراردادشان که قطعا منافعی پشت این بازیکنان برای وی وجود دارد، تمام این دعواها را راه انداخت تا تیم در مقابل اروند قرار نگیرد. 

 

میرابی در پایان گفت: از همین جا به همه هواداران تیم سیاه جامگان و مردم مشهد می‌گویم که تمام این اتفاقات به عهده شخص آقای رهبر است و لاغیر.



ترند های روز