۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
در گفتگو با دی اسپورت؛

کولیوند : به دنبال وقت کشی نبودیم

سرمربی مقاومت تهران گفت : هدف ما در جام حذفی خلق شگفتی و کسب تجربه و در مسابقات لیگ دسته دوم صعود به لیگ دسته یک است
کد خبر: ۸۷۱۲۹

به گزارش «دی اسپورت»؛ علی کلیوند پس از برتری تیمش برابر پرسپولیس پاکدشت و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : بازی سنگین و خوبی بود فشار زیادی روی بازیکنان بود و آنها در این دیدار با جان و دل بازی کرده و مایه گذاشتند. به بازیکنانم خدا قوت گفته و دست تک تک آنها را می بوسم.

 

وی ادامه داد : هدف ما از شركت در جام حذفی کسب تجربه و شگفتی آفرینی است، تا بازیکنانمان تجربه لازم را کسب کرده و شخصیت تیمی مان را بالا ببریم و بازیکنانمان با تیم های بزرگ روبه رو شوند و برای مسابقات لیگ دسته دوم آمادگی لازم را داشته باشند.

 

کولیوند در خصوص اینکه تیم  پرسپولیس پاکدشت را چطور ارزیابی کرد بیان داشت : قطعا تیم پرسپولیس پاکدشت تیم خوبی است و فکر می کنم جزء مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و از مربی کاربلد ، باتجربه و فوتبالی بهره می برد امیدوارم که در لیگ دسته اول نتایج خوبی گرفته و موفق باشند.

 

وی افزود : تا بدین لحظه در مسابقات جام حدفی با دو تیم لیگ یکی بازی داشتیم که در دو دیدار نیز برنده مسابقه شده ایم و آماده رویارویی با تیم های بزرگ و لیگ برتری نیز هستیم.

 

سرمربی مقاومت در خصوص عملکرد داوری این دیدار نیز گفت : داوری خوبی بود و پنالتی گرفته شده نیز پنالتی بود ، خدا را شکر که داور تحت تاثیر قرار نگرفت و صحنه درست پنالتی را سوت زد.

 

وی در خصوص برنامه های آتی این تیم برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم اظهار داشت : هدف ما در لیگ دو صعود به لیگ یک خواهد بود و برای محقق یافتن این هدف نیز تلاش خواهیم کرد.

 

ایشان در خصوص اعتراضات پاکدشتی ها مبنی بر تلف کردن وقت از سوی مقاومتی ها گفت : اصلا به دنبال وقت کشی نبودیم و در این دیدار دو تعویض اجباری را انجام دادیم و با توجه به فشار زیاد بازی هر بازیکنی که روی زمین می افتاد واقعا مصدوم می شد و حتی در صحنه پنالتی نیز بازیکن ما به دلیل ضربه ای که به صورتش برخورد کرده بود به دلیل خونریزی روی زمین افتاده بود و انصافا به دنبال وقت کشی نبودیم‌.

ترند های روز