۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹
درگفتگو با دی اسپورت؛

امامی:داوران در لیگ دو سلیقه ای قضاوت می کنند

دی اسپورت:سرمربی تیم آوالان کامیاران معتقد است داورها در لیگ دسته دوم به صورت سلیقه ای قضاوت می کنند و نظارت زیادی روی آن ها نیست.
نویسنده : خبرنگار:علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۷۱۴۹
به گزارش «دی اسپورت»؛ در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ دسته دوم تیم آوالان کامیاران در خانه از خوشه طلایی ساوه پذیرایی می کرد که در پایان با اینکه با2گل از حریف خود پیش بود با نتیجه 4بر3مغلوب شد.

 

حمید امامی در گفتکو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص دیدار تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه اظهارداشت:فیلم بازی تیم خوشه طلایی ساوه مقابل ایرانجوان بوشهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم که نتیجه این آنالیز خوب این بود که موفق شدیم در 6دقیقه ابتدایی بازی 2گل را به ثمر برسانیم و حریف قدرتمند خود را غافلگیر کنیم.

 

وی افزود:اما متاسفانه با توجه به مصدومیت بازیکنان و اینکه حتی یکی از بازیکنانم در حین گرم کردن آسیب دید و از لیست خط خورد باعث شد اشتباهات زیادی در خط دفاعی خود داشته باشیم که روی همین اشتباهات نیمه نخست را با تساوی به رختکن رفتیم.

 

امامی ضمن اشاره به بازی خوب خوشه طلایی گفت:نباید از بازی خوب تیم خوشه ظلایی هم بگذریم که بسیار خوب بازی کردند اما ما هم برنامه داشتیم ولی مصدومیت و اشتباهات فردی گریبانگیر تیم ما شد. هر بازی که به جلو می رویم بازیکنان جدید بیشتر در قالب تیم هماهنگ می شوند و مطمئنا نتایج بهتری خواهیم گرفت.

 

سرمربی آوالان کامیاران در خصوص بازی آینده تیمش مقابل فولاد نوین گفت:با توجه به باخت خانگی که دادیم در اهواز بدون شک با هدف هر 3امتیاز بازی به میدان می رویم.

 

امامی در خصوص صحنه ای که تیمش را از زمین مسابقه بیرون کشید گفت:در آن صحنه یک خطا برای تیم حریف در نزدیکی محوطه جریمه گرفته شد که خطا نبود و در ادامه ی آن هم یک کرنر برای حریف گرفته شد که اصلا توپ به بازیکن ما برخورد نکرده بود و روی همان ضربه کرنر ما گل خوردیم که آن جا رفتم و به داور گفتم که اگر قرار است ما هی گل بزنیم و شما به سود تیم حریف سوت بزنی که ما بازی نمی کنیم.چرا که به نظر من روی داوری ها نظارت کافی وجود ندارد و انگار که داورها سلیقه ای سوت می زنند.

 

سرمربی تیم آوالان کامیاران در پایان اظهارداشت:از مجموعه رسانه ای دی اسپورت کمال تشکر را دارم که به خوبی مسابقات لیگ دسته دوم را پوشش می دهند و همچنین از هواداران خونگرم کامیارانی هم متشکرم که در باخت و پیروزی و تساوی پشت تیم بوده و همیشه به ما قوت قلب داده اند.