۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

صمدیان: کاسپین با مسائل حاشیه‌ای به دنبال امتیاز گرفتن بود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال کاسپین قزوین با ایجاد مسائل حاشیه‌ای به دنبال فشار به تیم ما و گرفتن امتیاز بود.
کد خبر: ۸۷۱۶۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ بابک صمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان برابر کاسپین قزوین اظهار داشت: تیم فوتبال کاسپین قزوین با ایجاد مسائل حاشیه‌ای و تغییر ورزشگاه و برگزاری مسابقه در دقیقه ۹۰ به دنبال ایجاد فشار روانی و جو حاشیه‌ای علیه تیم ما بود.

وی افزود: در این دیدار یک ربع اول بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم در این دقایق نیز به گل برسیم و بعد زدن گل نیز بازی تا پایان نیمه اول متعادل دنبال شد و در نهایت در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط بازی در نیمه دوم گفت: نیمه دوم با آمدن سعید دقیقی به درون مسابقه کفه ترازو کمی به سود کاسپین قزوین بازگشت و توانستند به تیم ما فشار وارد کنند و با خطا نیز گل را وارد دروازه ما کردند.

صمدیان خاطرنشان کرد: بعد از گل تساوی کاسپین قزوین، بازیکنان ما توانستند دوباره نبض بازی را در دست بگیرند و تا پایان مسابقه بیش از ۵ موقعیت صد در صد گل را با بی‌دقتی مهاجمان خود از دست دادیم.

وی بابیان اینکه بی‌دقتی در زدن ضربات آخر تبدیل به مشکل بزرگی برای تیم ما شده است، بیان کرد: ما نزدیک به ۱۰ بازیکن در خط جلو داریم و کمبود بازیکنی در این منطقه نداریم اما متأسفانه بازیکنان ما در زدن ضربات آخر به سمت دروازه حریفان تمرکز لازم را ندارند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: از این هفته بنده به عنوان سرمربی و کادر فنی ام می‌خواهیم تمام تمرکز خود را بر روی حل این موضوع بگذاریم و در بحث روانی و تاکتیکی بیشتر با بازیکنان کارکنیم که در دیدار هفته آینده بتوانیم این ضعف را برطرف کنیم.

صمدیان با اشاره به شرایط جدول رده‌بندی گفت: تا به امروز ما ۴ بازی انجام داده‌ایم که ۳ بازی بیرون از همدان و در شرایط سنگینی برگزارشده، شاید از نظر امتیازی در جدول رده‌بندی از صدر جدول و تیم‌های مدعی کمی فاصله داشته باشیم اما شرایط تیم بسیار مناسب است.

وی یادآور شد: با پیروزی خانگی این هفته برابر مقاومت تهران می‌توانیم وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم و در جدول شرایط بهتری داشته باشیم البته دیدار این هفته ما به دلیل بازی تیم مقاومت در جام حذفی به تعویق افتاده و چهارشنبه هفته آینده ۱۸ مهرماه دیدار خانگی ما برابر تیم فوتبال مقاومت تهران برگزار خواهد شد.

ترند های روز