۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
در تبلیغات محیطی ضعف داریم و باید بهتر شویم/ باید لیگ دسته اول را با ۱۶ تیم برگزار کنیم

محمود زاده : قرعه کشی مجدد امکان پذیر نیست

مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت: به دنبال این هستیم که مسابقات را با ۱۶ تیم برگزار کنیم تا لیگ کیفیت خوبی داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۱۷۸
به گزارش «دی اسپورت»؛ محمودزاده مسئول مسابقات لیگ دسته اول در حاشیه جلسه تبلیغات محیطی اظهار داشت: بحث تبلیغات محیطی در لیگ برتر و دسته اول بسیار مهم است و نیاز داریم با توجه به اهمیتی که دارد جلساتی برگزار کنیم  تا بتوانیم به هماهنگی‌های لازم بین ناظرین و مسئولان برسیم. به هر حال این جلسات توجیهی می‌تواند در بحث ضعف‌هایی که داریم کمک کند تا بتوانیم روز به روز بهتر شویم و بتوانیم در تبلیغات محیطی فعالیت خوبی داشته باشیم.

 

وی در ادامه گفت: یکی از موضوعاتی که باید بیشتر بحث کنیم جدا از حق پخش تلویزیونی تبلیغات محیطی است که باید به باشگاه‌های لیگ دسته اول و لیگ برتر داده شود. همانطور که می‌دانید باشگاه‌ها باید حق ورود بپردازند تا وارد مسابقات شوند مثلاً در لیگ دسته اول در بحث تبلیغات محیطی درصدی به باشگاه‌های لیگ دسته اول حاضر تقریباً ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد، آنها می‌توانند از این تبلیغات استفاده‌های خوبی کنند، مسئولان سازمان لیگ سفری به ایتالیا داشتند همان زمان خیلی‌ها ما را مورد انتقاد قرار دادند و گفتند چرا باید همه به این سفر بروند و بیشتر سفر تفریحی است اما باید بگویم در این سفر اتفاقات خوبی رخ داد و ما جلسات خوبی با مسئولان لیگ ایتالیا برگزار کردیم تا در خصوص تبلیغات محیطی و بحث برگزاری مسابقات اطلاعات دقیقی به دست بیاوریم. زمانی که گوش به حرف مسئولین سازمان لیگ ایتالیا سپردیم متوجه شدیم از حق پخش تلویزیون فقط ۹۵۰ میلیارد یورو به دست می‌آورند.ما هم باید خیلی کار کنیم، تلاش کنیم، از تجربه‌هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم تا به استاندارد برسیم.

 

محمودزاده در ادامه درباره مشکلات سازمان لیگ با شرکت تبلیغاتی نیز گفت: با توجه به جلسات خصوصی که بین مسئولین برگزار شده بود تا آنجایی که من اطلاع دارم سازمان لیگ آقای بهاروند و آقای درودگر را این مشکلات را از طریق بخش قضایی در حال پیگیری است تا برطرف شود.

 

مسئول مسابقات لیگ دسته اول در ادامه در خصوص سقوط تیم مشکی‌پوشان از لیگ دسته اول نیز گفت: ابتدا باید بگویم که نفت تهران تیمی که ابتدا به دسته‌های پایین‌تر سقوط کرد اصلاً پرونده‌ای تشکیل نداد و از همان ابتدا از جدول لیگ کنار گذاشته شد اما مشکی‌پوشان تلاش زیادی کردند تا بتوانند مشکلاتش را حل کند حتی خداداد عزیزی و عباسی مالک باشگاه در تلاش بودند تا بتوانند راهی برای حل مشکل مشکی‌پوشان به دست بیاورند، آنها فقط توانستند مجوز موقت بگیرند، هر بازی که نتوانستند طبق تاریخ شرایط را مهیا کنند براساس قانون عمل کردیم و ۳-صفر به نفع تیم حریف شد. در بازی با ملوان بازیکنان مشکی‌پوشان حاضر شدند اما نتوانستند کارت بازی را بگیرند چرا که نتوانستند مجوز لازم را بگیرند و این بازی با توجه به رای کمیته انضباطی ۳ بر صفر به نفع ملوان اعلام شد و با توجه به قانون ما مشکی‌پوشان را از رقابت‌ها حذف کردیم، از این موضوع خوشحال نیستیم، هیچکس دوست ندارد تیمی از جدول رقابت‌ها کنار برود اما در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی بهتر لیگ دسته اول را با ۱۶ تیم برگزار کنیم. سال گذشته متوجه شدید که صبای قم و راه آهن چقدر به خاطر مسائل مالی برای سازمان لیگ مشکلات حقوقی به وجود آوردند، برای همین به دنبال این هستیم که مسابقات را با ۱۶ تیم برگزار کنیم تا کیفیت خوبی داشته باشد.

 

محمودزاده در ادامه گفت: در حال حاضر ۲ تیم سقوط کردند و طبق قانون باید یک تیم از لیگ دسته اول سقوط کند. همانطور که خود دوستان رسانه و مسئولین باشگاه در جریان هستند هفته‌های زیادی تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده است،این اتفاقات مشکلات زیادی را ایجاد کرده است، ما هنوز خام هستیم و به دنبال این هستیم تا با یک بررسی خوب ادامه لیگ را بدون دغدغه و مشکل به پایان برسانیم. هنوز هیچ چیز قطعی نیست که بخواهیم اعلام کنیم به هر حال در تلاش هستیم تا نیم‌فصل بازی‌ها برگزار شود بعد از نیم فصل اول نیم‌فصل دوم با یک برنامه‌ریزی بهتر مسابقات لیگ دسته اول را ادامه بدهیم در بعضی از تیم‌ها اعتراضی نسبت به این دارند که چرا باید در هفته ۲ تیم استراحت کنند، با توجه به سقوط مشکی‌پوشان باید تا نیم‌فصل لیگ را جلو می‌بریم.

 

وی در پایان در خصوص اینکه آیا قرعه‌کشی مجدد در لیگ یک خواهیم داشت یا خیر، گفت: در خصوص قرعه‌کشی مجدد باید بگویم که در حال حاضر امکان‌پذیر نیست، باید همه موارد بررسی شود به هر حال دو تیم در حال حاضر سقوط کرده‌اند، خیلی از باشگاه‌ها مواردی را تاکید کرده‌اند که باید بررسی شود برای مثال اینکه چرا دو تیم باید در هفته استراحت کنند و ما باید این موارد را بررسی کنیم تا متوجه شویم اشکالات کجاست، مطمئناً با بررسی این مسائل نیم فصل دوم با کیفیت بهتری برگزار خواهد شد تا هیچ تیمی متضرر نشود.

ترند های روز