۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
میلاد باقری

باقری : تنها قهرمانی کرمانی ها را خوشحال می کند

مس کرمان در هفته ششم لیگ آزادگان مقابل نود ارومیه با نتیجه صفر - صفر متوقف شد ولی میلاد باقری، مدافع میانی این تیم اعتقاد دارد گل سالم شان با اشتباه کمک داور پذیرفته نشد.
کد خبر: ۸۷۱۹۶

به گزارش «دی اسپورت»؛ مس کرمان در هفته ششم لیگ آزادگان مقابل نود ارومیه با نتیجه صفر - صفر متوقف شد ولی میلاد باقری، مدافع میانی این تیم اعتقاد دارد گل سالم شان با اشتباه کمک داور پذیرفته نشد.

 

میلاد باقری، مدافع میانی مس کرمان در خصوص بازی با نود ارومیه به خبرنگار دی اسپورت گفت : در هفته ای که گذشت با آنالیز دقیقی که کادرفنی از تیم نود انجام داده بود، به خوبی نقاط ضعف و قوت حریف را می شناختیم. به همین دلیل از آغاز بازی توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و تمام طول نود دقیقه در زمین حریف حضور داشتیم و حملات زیادی را روی دروازه شان به وجود آوردیم ولی متاسفانه بدشانسی گریبان تیم ما را گرفته بود، به طوری که به جرات می توانم بگویم جدا از فرصت هایی که با بی دقتی از دست دادیم، مدافعان تیم مقابل پنج یا شش توپ را از روی خط دروازه در آوردند و متاسفانه از یک بازی کاملا یک طرفه با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کردیم.

 

باقری ادامه داد: ما در این مسابقه حتی به گل هم دست پیدا کردیم که کمک داور با وجود اینکه عقب تر از بازیکنان بود، نمی دانم چطور در آن شلوغی صحنه را دید و با بالا بردن پرچمش گل سالم ما را آفساید اعلام کرد.

 

مدافع میانی مس کرمان در مورد بازی برابر قشقایی گفت: نتیجه بازی برابر قشقایی برای ما خیلی مهم است و به نوعی یک مسابقه ۶ امتیازی محسوب می شود که انشالله با تدابیری که آقای دست نشان برای این مسابقه در نظر می گیرند بتوانیم با سه امتیاز کامل شیراز را ترک کنیم تا در هواداران مان شاد شود.

 

باقری با بیان اینکه هیچ چیز جز قهرمانی نمی تواند مردم کرمان را خوشحال کند، افزود: همه شهر و ارکان باشگاه از حضور در این فصل لیگ آزادگان تنها یک هدف دارند و آن هم قهرمانی و صعود مقتدرانه مس به لیگ برتر، جایگاه واقعی اش است که انشالله با کمک هواداران و لطف خدا بتوانیم به این مهم دست یابیم.

 

 

باقری در پایان گفت: مس امسال تیم بسیار خوبی دارد که مربی کاربلدی چون آقای دست نشان هدایتش را به عهده دارد، به همین دلیل از هواداران می خواهم که به مانند همیشه یار و یاور تیم خودشان بوده و مطمئن باشند که همه بازیکنان و کادر فنی با جان و دل تنها یک هدف که همان خوشحالی آنها است را دنبال می کنند.