۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
نمی‌توانیم در حال حاضر قرعه‌کشی بگذاریم؛

محمودزاده :‌ تعداد تیم‌های سقوط‌کننده را به هم‌اندیشی می‌گذاریم

مسئول مسابقات لیگ یک گفت :‌ تعداد تیم‌های سقوط کننده از لیک یک را به هم‌اندیشی خواهیم گذاشت و نظرات را به صورت مکتوب به هیأت رئیسه سازمان لیگ ارائه می‌کنیم.
کد خبر: ۸۷۲۰۳
به گزارش «دی اسپورت»؛ فریبرز محمودزاده در مورد اعلام برنامه کامل نیم‌فصل اول لیگ دسته یک گفت: با توجه به اینکه سیاه‌جامگان هم از نظر لیک حذف شده ما برنامه را به طور کامل اعلام کردیم می‌توانستیم این برنامه را هم زودتر اعلام کنیم اما منتظر بودیم تکلیف تیم سیاه‌جامگان مشخص شود اکنون دو تیم نفت تهران و سیاه‌جامگان از لیک یک کنار گفتند.

 

وی افزود: رسانه‌ها، باشگاه‌ها و کارشناسان انتقادی دارند و می‌گویند چرا هر هفته دو تیم باید استراحت داشته باشد که حرفشان درست است اما ناچاریم لیگ را تا پایان نیم‌فصل به همین شکل برگزار کنیم و امکان قرعه‌کشی مجدد در وسط نیم‌فصل را نداریم.

 

محمودزاده تأکید کرد: ما یک جلسه هم‌اندیشی با حضور مربیان و مدیران باشگاه‌ها در سازمان لیگ برگزار خواهیم کرد و نظرات و پیشنهادات تیم‌ها را برای برگزاری قرعه‌کشی مجدد در نیم‌فصل به صورت مکتوب به هیأت رئیسه سازمان لیگ ارائه می‌کنیم. اگر در عمل ا مکان انجام قرعه‌کشی مجدد وجود داشت و هیأت رئیسه آن را تصویب کند این کار را اجرایی می‌کنیم ولی تا آن موقع هر هفته دو تیم استراحت خواهند داشت.

 

وی در مورد تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته دوم گفت:‌ با توجه به اینکه تاکنون دو تیم نفت تهران و سیاه‌جامگان از لیگ یک حذف شده‌اند بنابراین در حال حاضر فقط یک تیم دیگر از لیگ دسته یک سقوط می‌کند. اما از طرفی دیگر نفت تهران اصلاً وارد مسابقات لیگ نشده است. بنابراین در مورد بحث تعداد تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته دوم هم در همان جلسه هم‌اندیشی نظرات باشگاه‌ها را خواهیم گرفت تا ببینیم در این فصل یک تیم باید از لیگ سقوط کند یا بیشتر.