۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
اختصاصی دی اسپورت،

کامبک آوالان صدرنشین مقابل قعرنشین

دی اسپورت:در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دوم آوالان کامیاران موفق شد با کامبکی فوق العاده از سد ایرانجوان بوشهر بگذرد.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۷۲۸۳
کامبک آوالان صدرنشین مقابل قعرنشین

به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم لیگ دسته دوم آوالان کامیاران در خانه میزبان ایرانجوان بوشهر بود و با اینکه در نیمه نخست شاگردان نوازی موفق شده بودند آوالان را شکست دهند اما این شاگردان امامی بودند که با به ثمر رساندن3گل در نیمه دوم با کامبکی فوق العاده 3امتیاز حساس دیگر به سبد امتیازات خود افزودند.

آوالان که موفق شد هفته گذشته فولاد نوین مدعی را در خانه اش با یک گل شکست دهد با اعتماد به نفس بالا پا به این مسابقه گذاشته بود که همین اعتماد به نفس بالا و دست کم گرفتن تیم رقیب باعث شد ایرانجوانی ها در نیمه نخست با گل های دقیقه 17اسدزادی و دقیقه21قدرتیان آوالان را شکست دهد.

اما نیمه دوم آوالان بسیار با برنامه نشان داد و راه های مختلف گلزنی را امتحان کرد که همین اصرار بر برنامه های تاکتیکی که مهم ترینش ضد حملات و غافلگیری بود کار خودش را کرد و مارابی در دقیقه 53و صابر محمدی در دقایق 72و84موفق شدند3گل را برای تیم میزبان به ثمر برسانند تا 3امتیاز ارزشمند این بازی در کامیاران باقی بماند.

در مجموع این بازی را می توان به دو نیمه مجزا تقسیم کرد که نیمه نخست را باید به نام ایرانجوان ثبت کنیم و نیمه دوم هم مطمئنا برای آوالان ثبت می شود.

آوالان با این پیروزی 9امتیازی شد و با تثبیت صدرنشینی هفته آینده باید در دیداری بسیار جذاب در خانه از سردار بوکان پذیرایی کند.

ایرانجوان بوشهر 2امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در قعر جدول هفته آینده نیز استراحت می کند.

خبرنگار:علیرضا یاوری